Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1732 | 459 |
h-indeks | 19 | 9 |
i10-indeks | 40 | 9 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Prof. Dr. Harry MüllerHochschule für Wirtschaft und Gesellschaft LudwigshafenZweryfikowany adres z hwg-lu.de
- Bernd FrickProfessor of Organizational and Sports Economics, Paderborn UniversityZweryfikowany adres z uni-paderborn.de
- Katrin ScharfenkampUniversität BielefeldZweryfikowany adres z uni-bielefeld.de
- Pamela WickerBielefeld UniversityZweryfikowany adres z uni-bielefeld.de
- joerg lingensUniversity of MünsterZweryfikowany adres z wiwi.uni-muenster.de
- Helmut SchneiderProfessor of Marketing and Interactive Marketing, Steinbeis University BerlinZweryfikowany adres z steinbeis-smi.de
- Gerhard SpeckbacherWU Vienna University of Economics and BusinessZweryfikowany adres z wu.ac.at
- Thomas EhrmannProfessor WirtschaftswissenschaftenZweryfikowany adres z wiwi.uni-muenster.de
- Julia MüllerProfessor of Management, University of OsnabrückZweryfikowany adres z uni-osnabrueck.de
- Thomas P GehrigProfessor of Finance, Universität WienZweryfikowany adres z univie.ac.at
- Harald DyckhoffRWTH Aachen University, School of Business and EconomicsZweryfikowany adres z rwth-aachen.de
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- Daniel WeimarUniversität Duisburg-EssenZweryfikowany adres z uni-due.de
Obserwuj
Alexander Dilger
Institut für Organisationsökonomik, Universität Münster
Zweryfikowany adres z uni-muenster.de - Strona główna