Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1144 | 557 |
h-indeks | 11 | 9 |
i10-indeks | 11 | 9 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenZweryfikowany adres z uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityZweryfikowany adres z rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaZweryfikowany adres z warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolZweryfikowany adres z london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneZweryfikowany adres z uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYZweryfikowany adres z uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumZweryfikowany adres z uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolZweryfikowany adres z kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingZweryfikowany adres z polyu.edu.hk
- Monica WadhwaZweryfikowany adres z temple.edu
Obserwuj
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
Zweryfikowany adres z rsm.nl