Obserwuj
Emilia Żyłkiewicz-Płońska
Emilia Żyłkiewicz-Płońska
Wydział Nauk o Edukacji, Uniwersytet w Białymstoku
Zweryfikowany adres z uwb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The Need for Creating and Developing Intercultural Competences among International Students
E Żyłkiewicz-Płońska, E Aciene
Tiltai. Bridges. Brucken. Social Sciences, 89-107, 2014
13*2014
Europejski wymiar w edukacji młodzieży akademickiej: studium porównawcze
E Żyłkiewicz-Płońska
Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2016
82016
The importance of socio-cultural context of learning. Specificity of working with culturally diverse groups of students
E Żyłkiewicz-Płońska
Tiltai. Bridges. Brucken. Social Sciences, 103-112, 2013
4*2013
Youth Identity from Ecological Perspective. Between Education and Prevention
J Nikitorowicz, K Sawicki, E Żyłkiewicz-Płońska
Society. Integration. Education. Proceedings of the International Scientific …, 2017
32017
An outline of the phenomenon of refugeeism in Poland. Towards research into refugee resilience
A Młynarczuk-Sokołowska, E Żyłkiewicz-Płońska
Edukacja Międzykulturowa 15 (2), 138-163, 2021
22021
Identity in Ecological Settings. The Theory of Multidimensional Identity
J Nikitorowicz, E Żyłkiewicz-Płońska
Kultura i Edukacja 4 (118), 9-20, 2017
2*2017
Europejska polityka edukacyjna wobec szkolnictwa wyższego
E Żyłkiewicz-Płońska
Pogranicze. Studia społeczne 30, 95-112, 2017
22017
Poczucie tożsamości młodzieży akademickiej w perspektywie socjoekologicznej
E Żyłkiewicz-Płońska
Edukacja Międzykulturowa 21 (2), 98-116, 2023
2023
Emilia Żyłkiewicz-Płońska
E Żyłkiewicz-Płońska
Youth Participation and Solidarity, 89, 2022
2022
Socioecological resources of Polish youth in the perspective of resilience
E Żyłkiewicz-Płońska, K Rychlicka-Maraszek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, 2020
2020
Plans to Combine Work and Family in Portuguese and Polish Emerging Adults: Effects of Gender and Work Experience
C Andrade, E Żyłkiewicz-Płońska, K Konaszewski
The New Educational Review 60 (2), 71-82, 2020
2020
Profile identyfikacyjne młodzieży akademickiej z wybranych krajów Unii Europejskiej
E Żyłkiewicz-Płońska
Forum Oświatowe 31 (1 (61)), 155–166, 2019
2019
Kreowanie tożsamości społeczno-kulturowej i osobowej w warunkach wielokulturowości. Działalność naukowo-dydaktyczna pracowników Katedry Edukacji Międzykulturowej Uniwersytetu w …
E Żyłkiewicz-Płońska, U Namiotko
Acta Universitatis Nicolai Copernici Pedagogika 36 (2), 225-241, 2018
2018
Personal Resources as Factors Concerning Adolescent’s Interests. Identity Implications
K Konaszewski, E Żyłkiewicz-Płońska
Kultura i Edukacja 116 (2), 156-167, 2017
2017
Hanna Komorowska, Lucyna Aleksandrowicz-Pędich (eds): Coping with diversity. Language and culture education. Warszawa 2010, Academica Wydawnictwo SWPS, ss. 320.
E Żyłkiewicz-Płońska
Edukacja Międzykulturowa 5, 239-243, 2016
2016
Europejski wymiar edukacji w kontekście mobilności studentów wybranych krajów Unii Europejskiej na przykładzie Programu „Uczenie się przez całe życie” Erasmus
E Żyłkiewicz-Płońska
2015
Sprawozdanie z międzynarodowego projektu edukacyjnego” Kurs Intensywny Erasmusa SPICY”
K Sawicki, E Żyłkiewicz-Płońska
Pedagogika Społeczna, 169-172, 2013
2013
W poszukiwaniu innowacyjnych metod kształcenia w pedagogice. Doświadczenia z uczestnictwa w Kursie Intensywnym LLP-Erasmus
K Sawicki, E Żyłkiewicz-Płońska
Pedagogika Szkoły Wyższej, 151-162, 2013
2013
Polskie szkolnictwo wyższe w raporcie Lisbon Council „Obywatele i społeczeństwo w dobie ery wiedzy
J Nikitorowicz, E Żyłkiewicz
Edukacja. Studia. Badania. Innowacje, 138-144, 2009
2009
Internationalisation of Higher Education Curriculum as a Strategy for Preparing Future Youth Workers
K Sawicki, E Żyłkiewicz-Płońska
Polish Journal of Educational Studies 74 (1), 31-44, 0
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20