Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 446 | 376 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 9 |
Współautorzy
- Marko SarstedtLudwig-Maximilians-University MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- Bodo VogtOtto-von-Guericke-Universitaet MagdeburgZweryfikowany adres z ovgu.de
- Anna GirardInstitute for Marketing LMU MunichZweryfikowany adres z campus.lmu.de
- Susanne J. AdlerResearch assistant, Ludwig-Maximilians-University MunichZweryfikowany adres z lmu.de
- Dipayan BiswasProfessor of Marketing, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- Dr. Nina KreyRowan UniversityZweryfikowany adres z rowan.edu
- Dr. Frauke KühnChair of Marketing, Otto-von-Guericke University MagdeburgZweryfikowany adres z ovgu.de
- Paul BengartInstitute of Social Medicine and Health Systems Research (ISMHSR)Zweryfikowany adres z med.ovgu.de
- Gideon NaveThe Wharton School of Business, University of PennsylvaniaZweryfikowany adres z wharton.upenn.edu
- James C. CoxNoah Langdale Jr. Eminent Scholar Chair, Georgia State UniversityZweryfikowany adres z gsu.edu
- Eike Benjamin KrollResearcher, Otto-von-Guericke-University MagdeburgZweryfikowany adres z ovgu.de
- Martina Katharina SchönigerResearch Associate, Chemnitz University of TechnologyZweryfikowany adres z wirtschaft.tu-chemnitz.de
- Daniel GuhlAssistant Professor of Consumer Behavior, Humboldt University BerlinZweryfikowany adres z hu-berlin.de
- Felix Josua LangResearch Associate, University of Technology ChemnitzZweryfikowany adres z wirtschaft.tu-chemnitz.de
Obserwuj
Marcel Lichters
Professor of Marketing at Otto-von-Guericke-University Magdeburg
Zweryfikowany adres z ovgu.de - Strona główna