Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3616 | 1857 |
h-indeks | 24 | 20 |
i10-indeks | 41 | 27 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Mbaye Fall DialloFull Professor /Professeur des Universités, University of LilleZweryfikowany adres z univ-lille.fr
- Aschemann-WitzelAarhus University, MAPP Centre, Department of ManagementZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Marcin KomorUniwersytet Ekonomiczny w KatowicachZweryfikowany adres z ue.katowice.pl
- Ralf Wierichw hoch zwei strategie gmbhZweryfikowany adres z wiso.uni-koeln.de
- Klaus G. GrunertProfessor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Kathrin SinemusWalbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, GermanyZweryfikowany adres z wiwi.uni-wuppertal.de
- Stefan RothProfessor für Marketing, RPTU Kaiserslautern-LandauZweryfikowany adres z rptu.de
- Doreen PickFull Professor, University of Applied Sciences Merseburg (Germany)Zweryfikowany adres z hs-merseburg.de
- Thomas SchielkeERCOZweryfikowany adres z arclighting.de
- Deonir De ToniProfessor de Marketing, Universidade de Caxias do SulZweryfikowany adres z ucs.br
- Jose Afonso MazzonSchool of Economics, Administration and Accounting - University of Sao Paulo - BrazilZweryfikowany adres z usp.br
- Anne O. PeschelAssociate Professor, Aarhus UniversityZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- Joachim ScholdererProfessor, Norwegian University of Life SciencesZweryfikowany adres z nmbu.no
Obserwuj
Stephan Zielke, Professor, Dr. rer. pol.
Walbusch Chair of Multi-Channel-Management, University of Wuppertal, Germany
Zweryfikowany adres z wiwi.uni-wuppertal.de - Strona główna