Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 517 | 453 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 6 | 5 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Brent McFerranZweryfikowany adres z sfu.ca
- Carolyn YoonWilbur K. Pierpont Professor of Management, Ross School of Business, Univ of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- James A. MoureyUniversity of Michigan, DePaul UniversityZweryfikowany adres z depaul.edu
- Darren DahlProfessor of Marketing, University of British ColumbiaZweryfikowany adres z sauder.ubc.ca
- Scott RickAssociate Professor of Marketing, University of MichiganZweryfikowany adres z umich.edu
- Andrea C. MoralesProfessor of Marketing, Arizona State UniversityZweryfikowany adres z asu.edu
- Hristina Dzhogleva NikolovaNortheastern UniversityZweryfikowany adres z northeastern.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of BusinessZweryfikowany adres z colorado.edu
- Emily GarbinskyCornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementZweryfikowany adres z yale.edu
- Eli FinkelNorthwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Yexin Jessica LiUniversity of KansasZweryfikowany adres z asu.edu
- Adam DuhachekUniversity of Illinois-ChicagoZweryfikowany adres z uic.edu
- Pooja SomasundaramIndiana UniversityZweryfikowany adres z iu.edu
- Elanor WilliamsWashington University in St. LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Ximena Garcia-RadaAssistant Professor of Marketing at Texas A&M UniversityZweryfikowany adres z mays.tamu.edu