Obserwuj
Aneta Pawłowska-Legwand
Aneta Pawłowska-Legwand
Inne imiona/nazwiskaAneta Pawłowska
PhD, Institute of Geography and Spatial Management, Jagiellonian University in Kraków, Poland
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Off-the-beaten-track tourism: a new trend in the tourism development in historical European cities. A case study of the city of Krakow, Poland
Ł Matoga, A Pawłowska
Current Issues in Tourism 21 (14), 1644-1669, 2018
702018
Disconnect from the Digital World to Reconnect with the Real Life: An Analysis of the Potential for Development of Unplugged Tourism on the Example of Poland
A Pawłowska-Legwand, Ł Matoga
Tourism Planning & Development, 2021
282021
Staycation as a way of spending free time by city dwellers: examples of tourism products created by Local Action Groups in Lesser Poland Voivodeship in response to a new trend …
A Pawłowska, Ł Matoga
World Scientific News 51, 2016
272016
Predictors of patronage intentions towards ‘green’hotels in an emerging tourism market
V Filimonau, J Matute, M Mika, M Kubal-Czerwińska, K Krzesiwo, ...
International journal of hospitality management 103, 103221, 2022
262022
Questing jako innowacja w turystyce kulturowej
A Pawłowska
Turystyka Kulturowa 1, 30-46, 2014
222014
Wirtualne Muzea w Internecie–forma promocji i udostępniania dziedzictwa kulturowego czy nowy walor turystyczny?
A Pawłowska, Ł Matoga
Turystyka Kulturowa 9, 46-58, 2014
172014
The use of information and communication technologies (ICTs) in tourist information and promotion of the Polish Carpathians in foreign tourism markets
A Pawłowska, Ł Matoga, E Stach
Journal of Travel & Tourism Marketing 32 (5), 554-577, 2015
162015
Muzea uczelniane w Polsce–przestrzeń spędzania czasu wolnego inspirowana nauką. Stan obecny i kierunki rozwoju w kontekście turystyki kulturowej
Ł Matoga, A Pawłowska
Turystyka Kulturowa 2, 46-66, 2016
122016
Tourists and social media: Already inseparable marriage or still a long-distance relationship? Analysis of focus group study results conducted among tourists using social media
A Pawlowska
World Scientific News 57, 2016
102016
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w dostępie do informacji i usług turystycznych w świetle wyników badań przeprowadzonych wśród polskich turystów w …
A Pawłowska-Legwand
Turyzm 29 (2), 109-117, 2019
92019
The development of tourism at military-historical structures and sites–a case study of the building complexes of project riese in the owl mountains
E Stach, A Pawłowska, Ł Matoga
Polish Journal of Sport and Tourism 21 (1), 36-41, 2014
62014
Jaki jest wizerunek polskich szkół wyższych?
A Pawłowska
Th!nk 13, 2013
62013
One-way Communication or Co-Creating Tourism Experience Already? Polish Perspective on the Use of ICT by DMOs
A Pawłowska-Legwand
e-Review of Tourism Research 18 (3), 342-362, 2020
42020
Aplikacje mobilne jako nowe narzędzie w informacji turystycznej: wyniki badań przeprowadzonych w województwie małopolskim
A Pawłowska
Katowice: Wydawnictwo Naukowe Sophia, 2016
32016
Evaluation of tourist attractiveness of the communes in Chełm County in the context of the development of cross-border tourism
E Stach, Ł Matoga, A Pawłowska
Regional Barometer. Analyses & Prognoses 12 (3), 101-109, 2014
32014
Zastosowanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w promocji i informacji turystycznej na przykładzie gmin województwa małopolskiego
A Pawłowska-Legwand
Prace Geograficzne 158, 2019
22019
Use of information and communication technology to access tourist information and services: The results of research conducted among Polish tourists in Małopolska Voivodeship
A Pawłowska-Legwand
Turyzm/Tourism 29 (2), 105-112, 2019
22019
Narzędzia cyfrowe w muzeum–w siedzibie, w sieci internetowej, w opinii turystów. Wyniki badań przeprowadzonych w województwie małopolskim
A Pawłowska
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Sociologica 9 (1 …, 2017
22017
Pytanie 91: Potencjał muzeów uczelnianych w turystyce kulturowej. Jaki potencjał kryje się w muzeach uczelnianych dla turystyki kulturowej?
J Ślaga, P Plichta
Turystyka Kulturowa 4, 209-246, 2020
12020
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) w działaniach promocyjnych i informacji turystycznej gmin województwa małopolskiego
A Pawłowska-Legwand
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20