Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1849 | 1378 |
h-indeks | 18 | 16 |
i10-indeks | 25 | 21 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Zahy RamadanLebanese American UniversityZweryfikowany adres z lau.edu.lb
- Dorothy A. YenProfessor in Marketing, Brunel University LondonZweryfikowany adres z brunel.ac.uk
- Thorsten GruberProfessor of Marketing and Service Management, Centre for Service Management (CSM), LoughboroughZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Maya FarahAssociate Professor and Chaiperson of the Marketing Department at the LAUZweryfikowany adres z lau.edu.lb
- K* KeelingManchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Isabelle SzmiginProfessor of Marketing, University of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Peter NaudéProfessor of Marketing, Manchester Business SchoolZweryfikowany adres z manchester.ac.uk
- Stuart RoperProfessor of Marketing, Newcastle Business School, Northumbria UniversityZweryfikowany adres z northumbria.ac.uk
- Caroline TynanProfessor Emeritus, Nottingham University Business SchoolZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk
- Clay VoorheesProfessor and Morris Mayer Endowed Chair, University of AlabamaZweryfikowany adres z ua.edu
- Paul FombelleAssociate Professor of Marketing, Northeastern UniversityZweryfikowany adres z neu.edu
- Vesna ŽabkarFull professor of marketing, University of Ljubljana, School of Economics and BusinessZweryfikowany adres z ef.uni-lj.si
- Sally McKechnieUniversity of NottinghamZweryfikowany adres z nottingham.ac.uk