Obserwuj
Rafał Zimny
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Słownik polszczyzny politycznej po roku 1989
R Zimny, P Nowak
Naukowy Przegląd Dziennikarski, 2012
702012
Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych
R Zimny
Wydawnictwo Trio, 2008
622008
Wiedza o reklamie
K Janiszewska, R Korsak, B Kwarciak, P Lewiński, M Lisowska-Magdziarz, ...
Od pomysłu do efektu. Warszawa–Bielsko-Biała: Wydawnictwo Szkolne PWN, 2009
432009
Wartościowanie i magia w języku reklamy.[w] Kreowanie świata w tekstach
R Zimny
Kreowanie świata w tekstach, 239-254, 1995
201995
Niektóre cechy składni współczesnego sloganu reklamowego
R Zimny
Język Polski 76 (2-3), 147-154, 1996
161996
Sprawozdanie ze stanu ochrony języka polskiego za lata 2016–2017–Język informacji politycznej
K Kłosińska, R Zimny, P Żukiewicz
Rada Języka Polskiego, 2018
152018
Słownik polszczyzny politycznej po roku 1989
P Nowak, R Zimny
Warszawa: PWN, 2009
82009
The Smolensk tragedy and its importance for political communication in Poland after 10th April, 2010 (Focusing on the political incidents in front of the Presidential Palace)
P Żukiewicz, R Zimny
Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM w Poznaniu, 2015
72015
The emotionality of Jarosław Kaczyński's Language versus the efficiency of the political messaging: a political-linguistic survey
R Zimny, P Żukiewicz
Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, 2010
62010
Raz, dwa, trzy-enumeracja i perswazja
R Zimny
62000
Portret osoby stuletniej w doniesieniach prasowych (analiza pragmatyczno-kulturowa)
R Zimny
Beiträge der Europäischen Slavistischen Linguistik (Polyslav) 10, 199-208, 2007
5*2007
Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych
R Zimny
Język w komunikacji 3, 46-53, 2001
52001
Potoczny autostereotyp Bydgoszczy (w świetle wypowiedzi użytkowników internetowego portalu www.bydzia.pl)
R Zimny
Polszczyzna bydgoszczan 3, 233-281, 2007
4*2007
Funkcje przymiotników wartościujących w kreowaniu obrazu samochodu w reklamie
R Zimny
Synchroniczne i diachroniczne aspekty badań polszczyzny 7, 79-91, 2001
4*2001
Dychotomie „zaprogramowane” a istota sloganu
R Zimny
Poznańskie spotkania językoznawcze 1, 102-114, 1996
4*1996
Cyfryzacja komunikacji a egalitaryzacja normatywnych wzorców językowych
R Zimny
Polszczyzna w dobie cyfryzacji, 105-126, 2020
32020
Recepta na długowieczność, czyli jak dożyć stu lat. Pragmatyczny składnik rady w prasowych sylwetkach osób stuletnich
R Zimny
Miłość niejedno ma imię. Studium monograficzne 2, 175-185, 2011
32011
Nazwy nowych obiektów przestrzeni miejskiej Bydgoszczy (studium onomastyczno-pragmalingwistyczne)
M Czachorowska, R Zimny
Polszczyzna bydgoszczan 5, 101-116, 2011
3*2011
Polityka językowa
P Nowak, R Zimny
Słownik realizmu socjalistycznego, 210-216, 2004
32004
Składnik emotywny w reklamach samochodów
R Zimny
Funkcja emocjonalna jednostek językowych i tekstowych, 315-326, 2004
3*2004
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20