Obserwuj
Jakub Jakubowski
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Postprawda i nowe media. Czy potrzebujemy postprawdy?
P Pawełczyk, J Jakubowski
Wydawnictwo Naukowe WNPiD UAM w Poznaniu, 2017
262017
Political socialization in meme times: Adolescents and the sources of knowledge concerning politics
J Jakubowski
Review of Education, Pedagogy, and Cultural Studies 43 (3), 254-274, 2021
122021
Is sharing just a function of viewing? The sharing of political and non-political news on Facebook
D Trilling, J Kulshrestha, C De Vreese, D Halagiera, J Jakubowski, ...
Journal of Quantitative Description: digital media 2, 2022
82022
Populist discourse in the Polish media
A Stępińska, A Lipiński, J Jakubowski, K Adamczewska, D Piontek, ...
UAM w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, 2020
72020
Political marketing in the times of big data
P Pawełczyk, J Jakubowski
Przegląd Politologiczny, 34-44, 2017
72017
Badania nad dyskursem populistycznym: wybrane podejścia
A Stępińska, A Lipiński, M Kołodziejczak, M Wrześniewska-Pietrzak, ...
UAM w Poznaniu, Wydawnictwo Naukowe Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa, 2020
62020
Theoretical background of studies on populist political communication in the social media
J Jakubowski
Wydawnictwo UAM, 2020
52020
Populizm i social media – małżeństwo z rozsądku?
J Jakubowski
e-Politikon 24, 2017
52017
Euroscepticism in a Pro-European State on the Basis of Media Content Analysis
J Jakubowski
TalTech Journal of European Studies 9 (4), 218-236, 2019
42019
Social media i polityka
J Jakubowski
Organizacja–procesy–finanse. Poznań: Wydawnictwo WNPiD UAM, 2020
32020
Wpływ paranoi politycznej na dyskurs publiczny w Polsce
J Jakubowski
Refleksje 3, 27-42, 2011
32011
What Populism is About? Topics in Populist Discourse in Print Media
J Jakubowski, A Stępińska, D Halagiera
Wydawnictwo UAM, 2020
22020
Methodological Challenges for International Empirical Studies on Populist Political Communication
A Stępińska, J Jakubowski, D Piontek
Athenaeum. Polskie Studia Politologiczne 56, 226-243, 2017
22017
Dostęp do informacji jako wyznacznik polityczności
J Jakubowski
W poszukiwaniu polityczności, 58-68, 2014
22014
Marketing polityczny jako środek osiągania celów politycznych
J Jakubowski
Refleksje 6 (Perspektywy politologii), 53-64, 2012
22012
‘More Social’Means ‘More Flawed’: How New Media is Contributing to the Breakdown of Polish Democracy
J Jakubowski, B Pająk-Patkowska
Przegląd Politologiczny, 47-56, 2022
12022
Między starym a nowym: źródła wiedzy licealistów o polityce w procesie socjalizacji
JKB JaKuBowSKi
Studia Edukacyjne, 113-129, 2021
12021
New determinants of political socialization in the internet age
P Pawełczyk, J Jakubowski
Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 107-122, 2019
12019
Rola nowych mediów w prezydenckiej kampanii wyborczej w Polsce w 2010 roku–za przykładem Obamy?
J Jakubowski
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Poznań, 2014
12014
Konwencja partyjna – festiwal, msza, widowisko. Rola i funkcje masowych wydarzeń politycznych w Polsce
J Jakubowski
Odsłony współczesnej polityki, 182-201, 2012
12012
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20