Obserwuj
Marta Najda-Janoszka
Marta Najda-Janoszka
Associate Professor at the Institute of Entrepreneurship, Jagiellonian University
Zweryfikowany adres z cyfronet.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Exploring Barriers to Innovation in Tourism Industry – The Case of Southern Region of Poland
M Najda-Janoszka, S Kopera
Procedia - Social and Behavioral Sciences 110, 190-201, 2014
1742014
Organizacja wirtualna: Teoria i Praktyka
M Najda-Janoszka
Difin, 2010
662010
Searching for a new perspective on institutional voids, networks and the internationalisation of SMEs in emerging economies: a systematic literature review
O Dekel-Dachs, M Najda-Janoszka, P Stokes, A Simba, S Tarba
International Marketing Review, 2021
452021
Dynamic Capability-Based Approach to Value Appropriation
M Najda-Janoszka
Jagiellonian University Press, 2016
352016
Exploring Management Through Qualitative Research – Introductory Remarks
M Najda-Janoszka, C Daba-Buzoianu
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 14, 5-15, 2018
232018
Interactive communication using social media – the case of museums in Southern Poland
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Museum Management and Curatorship, DOI: 10.1080/09647775.2021.1914135, 2021
212021
Innowacje w turystyce. Regionalna przestrzeń współpracy w Makroregionie Południowym Polski
M Bednarczyk, M Najda-Janoszka
CeDeWu, 2014
202014
Innovative Activity of Small Tourist Enterprises – Cooperation with Local Institutional Partners
M Najda-Janoszka
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 9 (1), 17-32, 2013
202013
Przedsiębiorczość w turystyce: zasady i praktyka
M Bednarczyk, J Batorski, J Chudzik, J Gancarczyk, E Grabińska, ...
CeDeWu Wydawnictwa fachowe, 2010
182010
Matching imitative activity of high-tech firms with entrepreneurial orientation
M Najda-Janoszka
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 8, 52-67, 2012
162012
Impact of Integrated European Business Environment on Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) Cooperation Strategies
M Najda, K Wach
ekonomia, 123-139, 2005
162005
Museums as a research object in the strategic management field
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and …, 2018
152018
Liefelong Learning in the Field of Tourism in the European Union taking Poland into Special Consideration
M Najda-Janoszka, K Wach
Entrepreneurship in Tourism and Sport Business, 45-58, 2008
152008
Zatrzymywanie wartości z innowacji w branży turystycznej
M Najda-Janoszka
International Journal of Contemporary Management 1, 96-105, 2013
142013
Exploring Regional Innovation Policies and Regional Industrial Transformation from a Coevolutionary Perspective: The Case of Małopolska, Poland
M Gancarczyk, M Najda-Janoszka, J Gancarczyk, R Hassink
Economic Geography, https://doi.org/10.1080/00130095.2022.21, 2022
132022
Cultural authority with a light touch: museums using humor in social media communication
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Romanian Journal of Communication and Public Relations 22 (2 (50)), 2020
112020
Kanał Youtube Jako Przykład Wykorzystania Mediów Społecznościowych W Procesie Transferu Wiedzy Do Biznesu Turystycznego (YouTube Channel as an Example of the Use of Social …
S Kopera, M Najda-Janoszka, E Wszendybył-Skulska
Folia Turistica, 55-72, 2014
112014
Współdziałanie przedsiębiorstw turystycznych w ramach działalności innowacyjnej
M Najda-Janoszka
Przegląd Organizacji, 20-23, 2012
112012
Regional innovation system and policy in Malopolska, Poland: an institutionalised learning
M Gancarczyk, M Najda-Janoszka, J Gancarczyk
Regions and Innovation policies in Europe. Learning from the Margins, 225-251, 2020
92020
Dynamic Perspective of Value Appropriation
M Najda-Janoszka
Procedia - Social and Behavioral Sciences 230, 14-21, 2016
92016
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20