Obserwuj
Marta Najda-Janoszka
Marta Najda-Janoszka
Assistant Professor at the Institute of Entrepreneurship, Jagiellonian University
Zweryfikowany adres z cyfronet.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Exploring Barriers to Innovation in Tourism Industry – The Case of Southern Region of Poland
M Najda-Janoszka, S Kopera
Procedia - Social and Behavioral Sciences 110, 190-201, 2014
1392014
Organizacja wirtualna: Teoria i Praktyka
M Najda-Janoszka
Difin, 2010
632010
Dynamic Capability-Based Approach to Value Appropriation
M Najda-Janoszka
Jagiellonian University Press, 2016
262016
Innowacje w turystyce. Regionalna przestrzeń współpracy w Makroregionie Południowym Polski
M Bednarczyk, M Najda-Janoszka
CeDeWu, 2014
192014
Przedsiębiorczość w turystyce: zasady i praktyka
M Bednarczyk, J Batorski, J Chudzik, J Gancarczyk, E Grabińska, ...
CeDeWu Wydawnictwa fachowe, 2010
182010
Exploring Management Through Qualitative Research – Introductory Remarks
M Najda-Janoszka, C Daba-Buzoianu
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 14, 5-15, 2018
172018
Innovative Activity of Small Tourist Enterprises – Cooperation with Local Institutional Partners
M Najda-Janoszka
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 9 (1), 17-32, 2013
172013
Liefelong Learning in the Field of Tourism in the European Union taking Poland into Special Consideration
M Najda-Janoszka, K Wach
Entrepreneurship in Tourism and Sport Business, 45-58, 2008
152008
Impact of Integrated European Business Environment on Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) Cooperation Strategies
M Najda, K Wach
ekonomia, 123-139, 2005
152005
Zatrzymywanie wartości z innowacji w branży turystycznej
M Najda-Janoszka
International Journal of Contemporary Management 1, 96-105, 2013
142013
Matching imitative activity of high-tech firms with entrepreneurial orientation
M Najda-Janoszka
Journal of Entrepreneurship, Management and Innovation 8, 52-67, 2012
122012
Kanał Youtube Jako Przykład Wykorzystania Mediów Społecznościowych W Procesie Transferu Wiedzy Do Biznesu Turystycznego (YouTube Channel as an Example of the Use of Social …
S Kopera, M Najda-Janoszka, E Wszendybył-Skulska
Folia Turistica, 55-72, 2014
92014
Searching for a new perspective on institutional voids, networks and the internationalisation of SMEs in emerging economies: a systematic literature review
O Dekel-Dachs, M Najda-Janoszka, P Stokes, A Simba, S Tarba
International Marketing Review, 2021
82021
Dynamic Perspective of Value Appropriation
M Najda-Janoszka
Procedia - Social and Behavioral Sciences 230, 14-21, 2016
82016
Współdziałanie przedsiębiorstw turystycznych w ramach działalności innowacyjnej
M Najda-Janoszka
Przegląd Organizacji, 20-23, 2012
72012
Zatrzymywanie wartości w sieciach kooperacyjnych przedsiębiorstw
M Najda-Janoszka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 48-62, 2011
72011
Museums as a research object in the strategic management field
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Business and Non-profit Organizations Facing Increased Competitions and …, 2018
62018
Cultural authority with a light touch: museums using humor in social media communication
M Najda-Janoszka, M Sawczuk
Romanian Journal of Communication and Public Relations 22 (2 (50)), 2020
52020
Responding to discontinuities – alternating action patterns of value appropriation
M Najda-Janoszka
Strategica 2016. Opportunities and risks in the contemporary business …, 2016
52016
Knowledge Leakage in the Context of Staff Outflow - the Case of Small Hotels in Southern Poland
M Najda-Janoszka, E Wszendybył-Skulska
Conference Proceedings of EIASM 5th International Conference on Tourism …, 2015
52015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20