Michał Chmielecki
Michał Chmielecki
Deparmtent of Marketing, Społeczna Akademia Nauk, Poland
Zweryfikowany adres z spoleczna.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Factors influencing effectiveness of internal communication
M Chmielecki
Journal of Management and Business Administration. Central Europe 23 (2), 24-38, 2015
302015
Cross-cultural interactions between expatriates and local managers in the light of Positive Organizational Behaviour
S Przytuła, M Rozkwitalska, M Chmielecki, Ł Sułkowski, BA Basinska
Social Sciences 86 (4), 14-24, 2014
202014
Cross-cultural interactions between expatriates and local managers in the light of Positive Organizational Behaviour
S Przytuła, M Rozkwitalska, M Chmielecki, Ł Sułkowski, BA Basinska
Social Sciences 86 (4), 14-24, 2014
202014
The Positives of Cross-Cultural Interactions in Multinational Companies
M Rozkwitalska, M Chmielecki, S Przytuła
162014
The positives of cross-cultural interactions in multinational companies
M Rozkwitalska, M Chmielecki, S Przytuła
162014
Rekrutacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych–wyniki badań
M Chmielecki
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 4, 37-51, 2013
162013
Cultural barriers of knowledge management-a case of Poland
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 4 (2), 100-110, 2012
142012
Conceptual negotiation metaphors across cultures–research findings from Poland, China, The United States and Great Britain
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 5 (3), 103-118, 2013
122013
Zarządzanie negocjacjami w organizacji–wymiar międzykulturowy
M Chmielecki
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 33-45, 2012
122012
Komunikacja międzykulturowa w procesie zarządzania negocjacjami
M Chmielecki
rozprawa doktorska, Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania …, 2010
122010
Coaching modern day nomads
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 1 (2), 135-146, 2009
112009
Intercultural interactions in multinational subsidiaries
M Rozkwitalska, M Chmielecki, S Przytula, L Sulkowski, BA Basinska
Baltic Journal of Management, 2017
102017
Intercultural Interactions in the Multicultural Workplace
M Rozkwitalska, Ł Sułkowski, S Magala
New York: Springer, 2017
82017
Sułkowski Ł., & Basinska BA (2015) Cross-cultural interactions between expatriates and local managers in the light of Positive Organizational Behaviour
S Przytuła, M Rozkwitalska, M Chmielecki
Social Sciences 86 (4), 14-24, 0
8
Culture as a barrier of knowledge sharing
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 5 (2), 101-111, 2013
72013
Development of corporate entrepreneurship in the context of human resource management and organizational culture in Polish organizations—research results
M Chmielecki
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 14 (9), 101-116, 2013
72013
Metaphors of entrepreneurship among polish students: Preliminary research findings
M Chmielecki, Ł Sułkowski
Entrepreneurial Business and Economics Review 4 (4), 141-151, 2016
62016
Knowledge sharing among faculty–Qualitative research findings from Polish universities
M Chmielecki
International Journal of Contemporary Management 12 (3), 2015
62015
Knowledge sharing among faculty–Qualitative research findings from Polish universities
M Chmielecki
International Journal of Contemporary Management 12 (3), 2015
62015
The use of facebook for marketing purposes among smes as a modern marketing method – research results from poland
M Chmielecki
Вісник Національного університету "Львівська політехніка" 779, 2014
62014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20