Obserwuj
Michał Chmielecki
Michał Chmielecki
Deparmtent of Marketing, Społeczna Akademia Nauk, Poland
Zweryfikowany adres z spoleczna.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Factors influencing effectiveness of internal communication
M Chmielecki
Management and Business Administration. Central Europe, 24-38, 2015
612015
Cross-cultural interactions between expatriates and local managers in the light of Positive Organizational Behaviour
S Przytuła, M Rozkwitalska, M Chmielecki, Ł Sułkowski, BA Basinska
Social Sciences 86 (4), 14-24, 2014
302014
Conceptual negotiation metaphors across cultures–research findings from Poland, China, The United States and Great Britain
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 5 (3), 103-118, 2013
172013
Cultural barriers of knowledge management-a case of Poland
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 4 (2), 100-110, 2012
172012
Intercultural Interactions in the Multicultural Workplace
M Rozkwitalska, Ł Sułkowski, S Magala
New York: Springer, 2017
162017
The positives of cross-cultural interactions in multinational companies
M Rozkwitalska, M Chmielecki, S Przytuła
162014
Rekrutacja z wykorzystaniem mediów społecznościowych–wyniki badań
M Chmielecki
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu 4, 37-51, 2013
162013
Intercultural interactions in multinational subsidiaries: Employee accounts of “the dark side” and “the bright side” of intercultural contacts
M Rozkwitalska, M Chmielecki, S Przytula, L Sulkowski, BA Basinska
Baltic Journal of Management, 2017
152017
Komunikacja międzykulturowa w procesie zarządzania negocjacjami
M Chmielecki
rozprawa doktorska, Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania …, 2010
142010
Zarządzanie negocjacjami w organizacji–wymiar międzykulturowy
M Chmielecki
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, 33-45, 2012
132012
Coaching modern day nomads
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 1 (2), 135-146, 2009
132009
Metaphors of entrepreneurship among polish students: Preliminary research findings
M Chmielecki, Ł Sułkowski
Entrepreneurial Business and Economics Review 4 (4), 141-151, 2016
122016
The use of Facebook for marketing purposes among SMEs as a modern marketing method–Research results from Poland
M Chmielecki
Видавництво Львівської політехніки, 2014
112014
Culture as a barrier of knowledge sharing
M Chmielecki
Journal of Intercultural Management 5 (2), 101-111, 2013
112013
Application of Neuroscience in Management
Ł Sułkowski, M Chmielecki
Neuroeconomic and Behavioral Aspects of Decision Making, 49-62, 2017
102017
Komunikacja a dzielenie się wiedzą w projektowych zespołach międzykulturowych
R Winkler, M Chmielecki
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie/Cracow Review of …, 2015
72015
Development of corporate entrepreneurship in the context of human resource management and organizational culture in Polish organizations—research results
M Chmielecki
Przedsiębiorczość i Zarządzanie 14 (9), 101-116, 2013
72013
Managing public trust
B Kożuch, SJ Magala, J Paliszkiewicz
Springer, 2018
6*2018
Cultural Factors of Trust in a Public Organization as a Workplace
M Chmielecki, Ł Sułkowski
Managing Public Trust, 99-114, 2018
62018
Neuroeconomic and Behavioral Aspects of Decision Making
K Nermend, M Łatuszyńska
Springer, 2017
62017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20