Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 750 | 609 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko7 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Elisabeth ReisISCTE-IUL, Lisbon University InstituteZweryfikowany adres z iscte.pt
- Rui Vinhas da SilvaProfessor of MarketingZweryfikowany adres z iscte-iul.pt
- Marina A. PetruzziPhdZweryfikowany adres z iscte-iul.pt
- Carlos M. P. SousaProfessor of Marketing and Business Strategy, Molde University CollegeZweryfikowany adres z himolde.no
- Luís QueridoEgas Moniz Center for Interdisciplinary Research (CiiEM); Egas Moniz School of Health & ScienceZweryfikowany adres z egasmoniz.edu.pt
- Nebojsa S. DavcikAssociate professor, EM Normandie Business School, Oxford, UKZweryfikowany adres z em-normandie.fr
- Luisa AraujoProfessora Coordenadora, Diretora CEIA, ISEC Lisboa, Membro do CETAPS, Universidade NovaZweryfikowany adres z iseclisboa.pt
- JOÃO ALBINO MATOS DA SILVAProfessor de Economia, Universidade do AlgarveZweryfikowany adres z ualg.pt
- Asad MohsinProfessor of Tourism & Hospitality ManagementZweryfikowany adres z waikato.ac.nz
- Patrícia PintoUniversidade do Algarve, Faculty of Economics, Research Center for Tourism, Sustainability and WellZweryfikowany adres z ualg.pt
- Ana Sousa FerreiraDocente universitária, Universidade de LisboaZweryfikowany adres z psicologia.ulisboa.pt
- Maria Teresa Delgado CalapezISCTEZweryfikowany adres z iscte.pt