Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4564 | 2578 |
h-indeks | 31 | 25 |
i10-indeks | 48 | 35 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ursa GolobProfessor, University of LjubljanaZweryfikowany adres z fdv.uni-lj.si
- Anne Ellerup NielsenProfessor of Corporate Communication, Aarhus University, DenmarkZweryfikowany adres z bcom.au.dk
- Urska TuskejAssistant Professor of Marketing Communications, University of LjubljanaZweryfikowany adres z fdv.uni-lj.si
- Christa ThomsenProfessor i corporate communications, Aarhus UniversitetZweryfikowany adres z mgmt.au.dk
- John M T BalmerProfessor of Corporate Marketing Brunel University LondonZweryfikowany adres z brunel.ac.uk
- Gabriele JacobsErasmus School of Social and Behavioral Sciences / Erasmus University RotterdamZweryfikowany adres z euc.eur.nl
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityZweryfikowany adres z mdx.ac.uk
- Verčič DejanUniversity of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Chair of Marketing and Public RelationsZweryfikowany adres z fdv.uni-lj.si
Obserwuj
Klement Podnar
Professor of marketing communications, University of Ljubljana
Zweryfikowany adres z fdv.uni-lj.si