Obserwuj
Małgorzata Budzanowska - Drzewiecka
Małgorzata Budzanowska - Drzewiecka
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Zweryfikowany adres z uj.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Różnice kulturowe w komunikacji biznesowej
M Budzanowska-Drzewiecka, AS Marcinkowski, A Motyl-Adamczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2016
262016
The impact of individual motivation on employee voluntary pro-environmental behaviours: the motivation towards the environment of Polish employees
M Budzanowska-Drzewiecka, M Tutko
Management of Environmental Quality: An International Journal 32 (5), 929-948, 2021
232021
Social conditioning of purchasing decisions of 9-11 year-old consumers
M Budzanowska-Drzewiecka
Journal of Customer Behaviour 10 (2), 143-160, 2011
212011
Wykorzystanie Internetu w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa w opinii menedżerów
M Budzanowska-Drzewiecka, A Lipińska
Komunikacja Społeczna. Czasopismo elektroniczne, 12-25, 2012
192012
Specyfika procesu podejmowania decyzji o zakupie przez młodych konsumentów
M Budzanowska-Drzewiecka
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 72 …, 2011
122011
Critical reflection on VUCA in tourism and hospitality marketing activities
A Lubowiecki-Vikuk, M Budzanowska-Drzewiecka, J Borzyszkowski, ...
International Journal of Contemporary Hospitality Management 35 (8), 2983-3005, 2023
102023
Nowy niezależny konsument
A Gardeła, M Budzanowska
Marketing w Praktyce, 14-17, 2002
92002
Individual determinants of propensity to make purchases as part of e-commerce and m-commerce in Polish young consumers
M Budzanowska-Drzewiecka
Jagiellonian Journal of Management 1 (Numer 1), 7-21, 2015
82015
Znaczenie kraju pochodzenia (COO) w ocenie mało i wysoko angażujących produktów przez młodych konsumentów w Polsce/IMPORTANCE OF THE COUNTRY-OF-ORIGIN IN EVALUATION OF LOW AND …
M Budzanowska-Drzewiecka, M Jedynak
Zarzadzanie w Kulturze 15 (4), 359–375, 2014
82014
Kontrowersje wokół marketingu w Polsce: niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
L Garbarski, J Tkaczyk
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne: Akademia Leona Koźmińskiego, 2009
82009
Studiowanie przypadków: metodyka postępowania badawczego
M Budzanowska-Drzewiecka
Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022
72022
Oddziaływanie rekomendacji blogerów na zamiar dokonania zakupów w internecie u młodych dorosłych
M Budzanowska-Drzewiecka
Marketing i Zarządzanie, 109-120, 2015
72015
Ocena działań podejmowanych przez pracodawców w zakresie zewnętrznego Employer Branding w Internecie z perspektywy osób poszukujących pracy
M Budzanowska-Drzewiecka, A Lipińska, I Stańczyk
Zarządzanie i Finanse 3 (1), 91-105, 2013
72013
Attractiveness of job fairs for students as a platform for searching and exchange of information
M Budzanowska-Drzewiecka, A Proszowska
Jagiellonian Journal of Management 1 (4), 2015
62015
Cross-cultural differences in electronic word-of-mouth: A literature review
M Budzanowska-Drzewiecka
CENTRAL AND EASTERN EUROPE IN THE CHANGING BUSINESS ENVIRONMENT, 11, 2020
52020
Zastosowanie neuroobrazowania w badaniach konsumentów–możliwości i ograniczenia
M Budzanowska-Drzewiecka
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 197-210, 2018
52018
Challenges related to new segments and market trends
M Budzanowska-Drzewiecka, P Jedynak, A Lipińska
Kraków: Jagiellonian University Press, 2016
42016
Jakość kształcenia akademickiego (The Quality of academic education)
JM Bugaj, M Budzanowska-Drzewiecka
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2022
3*2022
Ocena nieformalnych źródeł informacji w Internecie przy podejmowaniu decyzji zakupowych przez młodych konsumentów
M Budzanowska-Drzewiecka
Zarządzanie w kulturze 16 (3), 253-273, 2015
32015
Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych
M Budzanowska-Drzewiecka
Handel Wewnętrzny 61 (1(354)), 50-59, 2015
32015
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20