Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1517 | 975 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 13 | 12 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Stephan SeilerImperial College LondonZweryfikowany adres z imperial.ac.uk
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyZweryfikowany adres z ust.hk
- Yuxin ChenNYU ShanghaiZweryfikowany adres z nyu.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityZweryfikowany adres z wustl.edu
- Navdeep S. SahniStanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolZweryfikowany adres z london.edu
- Anindya GhoseHeinz Riehl Chair Professor of Business, NYU SternZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggZweryfikowany adres z kellogg.northwestern.edu
- Jeongwen ChiangChina Europe International Business SchoolZweryfikowany adres z ceibs.edu
- Meng LiuWashington U. in St LouisZweryfikowany adres z wustl.edu
- Yu Marco NieProfessor of Civil and Environmental Engineering, Northwestern UniversityZweryfikowany adres z northwestern.edu
- Bryan BollingerNew York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityZweryfikowany adres z bu.edu
Obserwuj
Song Yao
Associate Professor of Marketing, Washington University in St. Louis
Zweryfikowany adres z wustl.edu - Strona główna