Obserwuj
Agnieszka Niezgoda
Agnieszka Niezgoda
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Obszar recepcji turystycznej w warunkach rozwoju zrównoważonego
A Niezgoda
Prace Habilitacyjne/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2006
2492006
Obszar recepcji turystycznej w warunkach zrównoważonego rozwoju
A Niezgoda
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań, 150, 2006
249*2006
Popyt turystyczny: uwarunkowania i perspektywy rozwoju
A Niezgoda, P Zmyślony
Wydaw. AE, 2003
218*2003
Rynek turystyczny. Ekonomiczne zagadnienia turystyki
M Kachniewska, E Nawrocka, A Niezgoda, A Pawlicz
Oficyna a Wolters Kluwer Business, Warszawa, 2012
1222012
Prosumers in the tourism market: the characteristics and determinants of their behaviour.
A Niezgoda
Poznan University of Economics Review 13 (4), 2013
552013
Popyt turystyczny-uwarunkowania i perspektywy rozwoju
A Niezgoda
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 11-25, 2012
362012
Rola doświadczenia w zachowaniach konsumenta na rynku turystycznym. Koncepcja ekonomii doświadczeń i marketingu doznań
A Niezgoda
Folia Turistica 28 (1), 91-106, 2013
342013
Development of cooperation between residents and local authority in tourism destination
A Niezgoda, K Czernek
Turizam: međunarodni znanstveno-stručni časopis 56 (4), 385-398, 2008
342008
Problems of implementing sustainable tourism in Poland
A Niezgoda
Economics and Bussines Review 1 (4), 30-42, 2004
342004
Nowe trendy w popycie–wyzwanie dla obszarów recepcji turystycznej
A Niezgoda
Nauka i dydaktyka w turystyce i rekreacji, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódz …, 2010
31*2010
New opportunities for future tourism after 25 years of political and socioeconomic transformation–foresight in Poland’s tourism planning
M Awedyk, A Niezgoda
Journal of Tourism Futures, 2016
302016
Experiencing Nature: Physical Activity, Beauty and Tension in Tatra National Park—Analysis of TripAdvisor Reviews
A Niezgoda, M Nowacki
Sustainability 12 (2), 601, 2020
282020
Seniorzy w przyszłości na przykładzie rynku turystycznego
A Niezgoda, E Jerzyk
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego 777, 2013
242013
Rola różnych koncepcji i form rozwoju turystyki w dążeniu do celów rozwoju zrównoważonego
A Niezgoda
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2008
232008
Model zachowań turystycznych w czasie wolnym polskiej młodzieży studiującej
G Gołembski, B Hołderna-Mielcarek, A Niezgoda, P Szmatuła
Problemy turystyki, 1-2, 2002
202002
Turystyka doświadczeń–dawna czy nowa forma turystyki?
A Niezgoda
Wiluś R., Wojciechowska J.,(red.), Nowe-stare formy turystyki w przestrzeni …, 2013
182013
The role of time in the global tourism market—A demand perspective
G Gołembski, A Niezgoda
Visions for global tourism industry. Creating and sustaining competitive …, 2012
172012
Identifying determinants of development of rural tourist destinations in Poland.
A Niezgoda, P Zmyślony
Tourism (Zagreb) 51 (4), 443-454, 2003
162003
Marketing obszarów turystycznych
A Niezgoda
Problemy Turystyki, 40, 2000
162000
Turystyka zrównoważona–istota, zasady i krytyka koncepcji, w: Zrównoważony rozwój turystyki, red
A Niezgoda
S. Wodejko, SGH, Warszawa, 2008
15*2008
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20