Follow
Estera Piwoni-Krzeszowska
Title
Cited by
Cited by
Year
Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami
E Piwoni-Krzeszowska
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, 2014
562014
Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami–aspekt procesu tworzenia wartości
E Piwoni-Krzeszowska
Nauki o Zarzadzaniu, 63-77, 2014
192014
Partnerstwo z klientami szansą zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstw
B Olszewska, E Piwoni-Krzeszowska
Przedsiębiorstwo i region w zjednoczonej Europie, 507, 2004
152004
Tangible and intangible resources and the financial performance of Polish social cooperatives
M Rajchelt-Zublewicz, E Piwoni-Krzeszowska, M Matyja
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu 63 (5), 2019
132019
Logiki kreowania wartości relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami
E Piwoni-Krzeszowska
Organization and Management, 2013
112013
Partnerstwo z klientami szansą zwiększania konkurencyjności przedsiębiorstwa,[w:] Olesiński Z
B Olszewska, E Piwoni-Krzeszowska
Szplit A.(red.), Przedsiębiorstwo i region w zjednoczonej Europie, Akademia …, 2004
92004
Paradygmat relacyjny czy sieciowy-wyłanianie się czy występowanie?
E Piwoni-Krzeszowska
Prace Naukowe Wałbrzyskiej Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości …, 2015
82015
Współczesne problemy zarządzania organizacjami
E Piwoni-Krzeszowska, T Małkus
Mfiles pl, 2014
62014
Factors influencing company relations with market stakeholders, in the face of crises in company development
B Olszewska, E Piwoni-Krzeszowska
Management and Production Engineering Review 5 (2), 45-53, 2014
62014
Elastyczność kształtowania relacji z klientami determinantą efektywnego funkcjonowania organizacji w dobie XXI w.
E Piwoni-Krzeszowska
Mechanizmy i obszary przeobrażeń w organizacji, 471-480, 2007
62007
Relationship strategies as a contemporary trend of thinking about strategy
E Piwoni-Krzeszowska
Effectiveness and Competitiveness of Modern Business. Concepts–Models …, 2016
52016
Elastyczność kształtowania relacji przedsiębiorstw–wyniki badań empirycznych
E Piwoni-Krzeszowska
Przegląd Organizacji, 4-9, 2014
52014
Rodzaje relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami-perspektywa postaw podmiotów
E Piwoni-Krzeszowska
Przegląd Organizacji, 3-6, 2012
52012
Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami determinantą wzrostu jego wartości
E Piwoni-Krzeszowska
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe …, 2011
52011
Partnerstwo z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego w Polsce
E Piwoni-Krzeszowska
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 51-60, 2004
52004
Konkurencyjność klastrów meblarskich w Polsce na tle podobnych inicjatyw w Europie
A Jędrysiak, E Piwoni-Krzeszowska
Nauki o Zarządzaniu 1 (10), 102-116, 2012
42012
Strategie zarządzania wartością relacji przedsiębiorstwa z klientami
E Piwoni-Krzeszowska
Nowoczesność przemysłu i usług. Konkurencja i kooperacja w strategiach …, 2009
4*2009
Kształtowanie przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa lokalnego na przykładzie UK-POL Sp. z oo
E Piwoni-Krzeszowska, A Jędrysiak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 114-121, 2011
32011
Kształtowanie partnerstwa z klientami w przedsiębiorstwach przemysłu spirytusowego
E Piwoni-Krzeszowska
32003
DIGITAL NETWORK TWIN-MAPPING SOCIO-ECONOMIC NETWORKS INTO THE VIRTUAL REALITY.
P Sliwa, G Krzos, E Piwoni-Krzeszowska
Transformations in Business & Economics 20, 2021
22021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20