Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1851 | 1250 |
h-indeks | 22 | 17 |
i10-indeks | 53 | 38 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko33 artykuły
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Grant M. DomkeUSDA Forest ServiceZweryfikowany adres z fs.fed.us
- Christopher WoodallUS Department of Agriculture, Forest ServiceZweryfikowany adres z usda.gov
- Anthony W. D'AmatoProfessor of Silviculture and Applied Forest Ecology, University of VermontZweryfikowany adres z uvm.edu
- Marcella Windmuller-CampioneDepartment of Forest ResourcesZweryfikowany adres z umn.edu
- Shawn FraverAssociate Professor, Forest Ecosystem Science, University of MaineZweryfikowany adres z maine.edu
- Aaron WeiskittelUniversity of Maine, Center for Research on Sustainable ForestsZweryfikowany adres z maine.edu
- Ram K. DeoUniversity of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Charlie BlinnDepartment of Forest Resources, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Brian PalikUSDA Forest Service, Northern Research StationZweryfikowany adres z fs.fed.us
- John A. Kershaw, Jr.University of New BrunswickZweryfikowany adres z unb.ca
- Laura KeneficUSDA Forest Service, Northern Research StationZweryfikowany adres z usda.gov
- John W CoulstonUSDA Forest ServiceZweryfikowany adres z usda.gov
- Warren CohenUSDA Forest ServiceZweryfikowany adres z oregonstate.edu
- Michael J. FalkowskiDepartment of Ecosystem Science and Sustainability - Colorado State UniversityZweryfikowany adres z colostate.edu
- Eli SagorAssociate Extension Professor, University of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Hans-Erik AndersenResearch Forester, USDA Forest Service Pacific Northwest Research StationZweryfikowany adres z fs.fed.us
- Tuomas AakalaUniversity of Eastern FinlandZweryfikowany adres z uef.fi
- Mark DuceyUniversity of New HampshireZweryfikowany adres z unh.edu
- Joshua J PuhlickThe Jones Center at IchauwayZweryfikowany adres z jonesctr.org
- Ken SkogForest ServiceZweryfikowany adres z fs.fed.us
Obserwuj