Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 7116 | 1840 |
h-indeks | 35 | 22 |
i10-indeks | 54 | 29 |
Współautorzy
- Arbindra RimalMissouri State UniversityZweryfikowany adres z missouristate.edu
- Wagner KamakuraRice UniversityZweryfikowany adres z rice.edu
- Catherine ColeProfessor of Marketing, University of IowaZweryfikowany adres z uiowa.edu
- Sonya H.Y. HsuUniversity of Louisiana LafayetteZweryfikowany adres z louisiana.edu
- Pingjun JiangProfessor of Marketing, La Salle UniversityZweryfikowany adres z lasalle.edu
- Dr. Pola B. GuptaWright State UniversityZweryfikowany adres z wright.edu
- Giacomo GistriProfessore Ordinario in Economia e Gestione delle ImpreseZweryfikowany adres z unimc.it
- JAE BONG CHANGAssociate Professor of Food Marketing and Safety, Konkuk UniversityZweryfikowany adres z konkuk.ac.kr
- Monica A. HodisSt. John Fisher CollegeZweryfikowany adres z sjfc.edu
- Suzanne AltobelloWilliam H. Belk Distinguished Professor of Marketing, University of North Carolina at PembrokeZweryfikowany adres z uncp.edu
- Dragan MiljkovicProfessor of Applied Economics, North Dakota State UniversityZweryfikowany adres z ndsu.edu
- Paul SteffensUniversity of AdelaideZweryfikowany adres z adelaide.edu.au
- Robert BoostromAssistant Professor of Marketing, University of Wisconsin-WhitewaterZweryfikowany adres z uww.edu
- Kwan Yong LeeGraduate Program Director, Associate Professor of Economics and Finance, University of North DakotaZweryfikowany adres z business.und.edu
- Arifin AngriawanProfessor of Strategic Management, Purdue University NorthwestZweryfikowany adres z pnw.edu
- V. KumarDistinguished Term Professor, and Senior Fellow, Indian School of BusinessZweryfikowany adres z isb.edu
- Shabnam AzimiAssociate Professor of Marketing, Loyola University ChicagoZweryfikowany adres z luc.edu
Obserwuj
Siva K Balasubramanian
Stuart School of Business, Illinois Institute of Technology
Zweryfikowany adres z stuart.iit.edu - Strona główna