Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 4266 | 2866 |
h-indeks | 28 | 27 |
i10-indeks | 37 | 35 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Emiel KrahmerTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumZweryfikowany adres z ugent.be
- Patti M. ValkenburgUniversity Professor, University of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Kiek TatesAssociate professor Health Communication Tilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Karolien PoelsUniversity of AntwerpZweryfikowany adres z uantwerpen.be
- Eva A. van ReijmersdalAssociate Professor of Persuasive CommunicationZweryfikowany adres z uva.nl
- Monique PollmannTilburg UniversityZweryfikowany adres z uvt.nl
- Evert Van den BroeckVisiting professor KU Leuven / Strategist Wunderman ThompsonZweryfikowany adres z kuleuven.be
- Michel WalraveFull professor of Communication Studies, Research Group MIOS, University of AntwerpZweryfikowany adres z uantwerp.be
- Daniëlle N M BleizeBehavioural Science Institute, Radboud UniversityZweryfikowany adres z bsi.ru.nl
- Joseph B. WaltherBertelsen Presidential Chair in Technology and Society, UC Santa BarbaraZweryfikowany adres z ucsb.edu
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Peter KerkhofVrije Universiteit AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
Obserwuj
Marjolijn L. Antheunis
Full Professor Communication and Technology, Tilburg University
Zweryfikowany adres z uvt.nl