Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3418 | 1227 |
h-indeks | 28 | 22 |
i10-indeks | 42 | 30 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko0 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Lisa OMalleyProfessor of Marketing, Kemmy Business School, University of LimerickZweryfikowany adres z ul.ie
- Maria LichrouUniversity of Limerick, Kemmy Business SchoolZweryfikowany adres z ul.ie
- Gretchen LarsenProfessor of Marketing, Durham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Stephen MurphyTrinity College DublinZweryfikowany adres z tcd.ie
- Lloyd C. HarrisProfessor of MarketingZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Caoilfhionn Ní BheacháinLecturer in Communications, University of LimerickZweryfikowany adres z ul.ie
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Jonathan SchroederWilliam A. Kern Professor, Rochester Institute of TechnologyZweryfikowany adres z rit.edu
- Killian O'LearyLancaster UniversityZweryfikowany adres z lancaster.ac.uk
- Avi ShankarUniversity of BathZweryfikowany adres z bath.ac.uk
- Helen Kelly-HolmesUniversity of LimerickZweryfikowany adres z ul.ie
- Vicky M. StoryProfessor of Marketing, Loughborough UniversityZweryfikowany adres z lboro.ac.uk
- Aggelos PanayiotopoulosLiverpool John Moores UniversityZweryfikowany adres z ljmu.ac.uk
- Peter BurnsInstitute for Tourism ResearchZweryfikowany adres z beds.ac.uk