Obserwuj
Katarzyna Garwol
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Hejt w internecie–analiza zjawiska
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka 7 (4), 304-309, 2016
192016
Rola mediów społecznościowych w edukacji–stan obecny i perspektywy rozwoju
K Garwol
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2017
162017
Stopień umiejętności korzystania z technologii cyfrowych a wykluczenie społeczne na przykładzie osób niepełnosprawnych, starszych i ubogich
K Garwol
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 47-68, 2019
102019
Definicje, właściwości i funkcje społeczeństwa informacyjnego
S Buregwa-Czuma, K Garwol
Dydaktyka informatyki, 30-37, 2011
102011
Język Internetu i SMS-a zagroŜeniem dla stylistyki języka polskiego
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka, 322-327, 2014
62014
Wpływ digitalizacji życia na pogorszenie stanu zdrowia młodego człowieka
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka 8 (2), 278-283, 2017
42017
Portale społecznościowe–szanse i zagrożenia dla młodego człowieka
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka 7 (2), 183-189, 2016
42016
Mowa nienawiści wśród dzieci i młodzieży
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka 10 (3), 158-163, 2019
32019
Wpływ korzystania z technologii cyfrowych na aktywność fizyczną dzieci w wieku 7-17 lat w opinii rodziców
K Garwol, J Herbert
EDUKACJA–TECHNIKA–INFORMATYKA, 2018
32018
Polska szkoła w dobie zagrożenia cyberprzestępczością
K Garwol
Dydaktyka informatyki 13, 113-118, 2018
32018
Studenci w sieci–sposoby, rodzaje i motywacje przebywania w cyfrowym świecie na przykładzie studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
K Garwol
Studia Informatica Pomerania, 27–-37, 2016
32016
Seniorzy „niewykluczeni” cyfrowo
K Garwol, J Stebila
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 94-110, 2021
22021
Level of physical activity and sedentary lifestyle of children and young people aged 7-18 as a social problem of the 21st century
J Herbert, K Garwol, L Zareba
Theory and Practice of Physical Culture, 42-45, 2021
22021
Rola technologii informacyjno-komunikacyjnych w aktywizowaniu osób z niepełnosprawnościami
K Garwol
Dydaktyka informatyki 14, 30-41, 2019
22019
Komputeryzacja pracy a wzrost poziomu bezrobocia
K Garwol
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 362-373, 2018
22018
Negatywny wpływ technologii teleinformatycznych na studentów informatyki rzeszowskich uczelni
K Garwol
Edukacja-Technika-Informatyka 4 (2), 73-78, 2013
22013
Społeczne aspekty zdalnego nauczania w początkach pandemii COVID-19 w Polsce
K Garwol
Media i Społeczeństwo, 82-95, 2022
12022
MIEJSCE I ROLA INFLUENCERÓW W ŻYCIU POKOLENIA Z.
K GARWOL
Transformations/Transformacje 1 (112), 2022
12022
Polskie szkoły w czasie „pierwszej fali” pandemii coronawirusa SARS-COV-2
K Garwol
Dydaktyka informatyki 16, 99-112, 2021
12021
Zawód celebryta? Cyberprzestrzeń płaszczyzną do uzyskiwania dochodów dzięki rozpoznawalności
K Garwol
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2020
12020
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20