Obserwuj
Łukasz Łysik
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Mobile security: Threats and best practices
P Weichbroth, Ł Łysik
Mobile Information Systems 2020, 1-15, 2020
592020
Rola i znaczenie technologii mobilnych w codziennym życiu człowieka XXI wieku
Ł Łysik, P Machura
Media i Społeczeństwo. Medioznawstwo, komunikologia, semiologia, socjologia …, 2014
532014
Zero moment of truth: A new marketing challenge in mobile consumer communities
Ł Łysik, R Kutera, P Machura
Proceedings of the European Conference on Social Media, 294-304, 2014
242014
Deep learning for customer churn prediction in e-commerce decision support
M Pondel, M Wuczyński, W Gryncewicz, Ł Łysik, M Hernes, A Rot, ...
Business Information Systems, 3-12, 2021
192021
Wpływ mediów społecznościowych i technologii mobilnych na współczesne procesy zakupowe
K Łopaciński, Ł Łysik
Informatyka Ekonomiczna. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2016
162016
Technologie mobilne jako determinanta rozwoju innowacyjnego społeczeństwa informacyjnego
Ł Łysik, R Kutera
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 32-44, 2013
112013
Social Collaboration Solutions as a Catalyst of Consumer Trust in Service Management Platforms-A Research Study
Ł Łysik, R Kutera, P Machura
Business Information Systems: 18th International Conference, BIS 2015 …, 2015
82015
Charakterystyka usług dostępnych w handlu mobilnym (m-commerce)
Ł Łysik
PL ISSN 0324-8445 PL ISSN 1507-3858, 138, 2007
62007
Use of virtual reality in digital marketing communication
Ł Łysik, K Łopaciński
Informatyka Ekonomiczna. Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 2019
52019
Behavioural and technical factors of influence on purchase behaviour of mobile consumers
Ł Łysik, R Kutera, P Machura
Proceedings of the 18th International Academic MindTrek Conference: Media …, 2014
52014
Mobilne społeczności w procesach komunikacji marketingowej
Ł Łysik, R Kutera
Prace Naukowe/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 243-256, 2011
52011
Wpływ technologii mobilnych na zmiany w organizacji,[w:] Technologie i systemy komunikacji oraz zarządzania Informacją i wiedzą, red
Ł Łysik, K Łopaciński
L. Kiełtyka, Difin, Warszawa, 2008
42008
A conceptual framework of intelligent system for environmental life cycle costing
E Walaszczyk, M Fojcik, M Hernes, A Dolińska, A Dudek, K Nowosielski, ...
Towards Industry 4.0—Current Challenges in Information Systems, 75-91, 2020
32020
Nowy konsument: mobilny; zaangażowany społecznościowo i zawsze online− perspektywa decyzji zakupowych
Ł Łysik
Informatyka Ekonomiczna 50 (4), 83-93, 2018
2*2018
Wykorzystanie e-edukacji na przykładzie polskich uczelni wyższych
Ł Łysik, R Kutera
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług, 241-249, 2011
22011
Sms jako narzędzie marketingu mobilnego
Ł Łysik
Prace Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Katowicach, 551-558, 2004
22004
Aktywność polskich przedsiębiorstw w kanałach mobilnym i społecznym–aspekt marketingowy
R Kutera, Ł Łysik
Ekonomiczne Problemy Usług 117, 231-240, 2015
12015
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
Ł Łysik, R Kutera
Studia Ekonomiczne/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 291-300, 2012
12012
Wpływ mediów społecznościowych na kształt wewnętrznych procesów komunikacyjnych w przedsiębiorstwie
R Kutera, Ł Łysik
Studia Ekonomiczne/Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 279-290, 2012
12012
Zastosowanie technologii mobilnych w marketingu
Ł Łysik
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna 9 …, 2006
12006
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20