Kultura szkoły. Studium teoretyczno-empiryczne TDA Dernowska Urszula Oficyna Wydawnicza Impuls, 2015 | 32 | 2015 |
Dręczenie szkolne. Społeczno-pedagogiczna analiza zjawiska A Tłuściak-Deliowska Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2017 | 27* | 2017 |
How school achievements interplay with school culture and principal behaviors: A comparative study A Tłuściak-Deliowska, U Dernowska, S Gruenert Psycho-Educational Research Reviews 6 (1), 10-22, 2017 | 17 | 2017 |
Kultura współpracy w szkole w percepcji nauczycieli szkół gimnazjalnych A Tłuściak-Deliowska, U Dernowska Studia Edukacyjne, 127-148, 2016 | 17 | 2016 |
Unity of purpose is not enough? The importance of teachers collaboration in school: Some reflections based on a case study A Tłuściak-Deliowska Journal of Modern Science 32 (1), 45-62, 2017 | 14 | 2017 |
Interwencja rówieśników w sytuacji dręczenia szkolnego. Rola czynników kontekstowych. Implikacje praktyczne A Tłuściak-Deliowska Wydawnictwo Naukowe UAM, 2014 | 14 | 2014 |
The principal’s behaviors and job satisfaction among middle school teachers A Tłuściak-Deliowska, U Dernowska The New Educational Review 39, 215-225, 2015 | 11 | 2015 |
Nauczyciel a przemoc rówieśnicza wśród uczniów A Tłuściak-Deliowska Ruch Pedagogiczny 3, 155-171, 2015 | 11 | 2015 |
Deklaracje postaw wobec przemocy rówieśniczej wśród gimnazjalistów A Tłuściak-Deliowska Psychologia Rozwojowa 18 (3), 2013 | 11 | 2013 |
Using mobile phones by young people: The trends and risk of addiction M Adamczyk, A Adamczyk, A Tłuściak-Deliowska Psycho-Educational Research Reviews 7 (1), 29–41-29–41, 2018 | 10 | 2018 |
Klimat szkoły jako przedmiot badań A Tłuściak-Deliowska Wątpliwości i wyzwania. Ruch Pedagogiczny 4, 141-152, 2014 | 10 | 2014 |
O wykorzystaniu i użyteczności analizy sieci społecznych w badaniu przemocy rówieśniczej w szkole A Tłuściak-Deliowska Teraźniejszość–Człowiek–Edukacja 17 (3 (67)), 147-159, 2014 | 9 | 2014 |
Moralność i bullying. Edukacja charakteru podstawowym elementem w rozwiązaniu problemu dręczenia rówieśniczego w szkole? A Tłuściak-Deliowska Studia z Teorii Wychowania 7 (1 (14)), 169-194, 2016 | 7 | 2016 |
Dystans społeczny wobec innych: analiza postaw młodzieży wobec wybranych grup narodowo-etnicznych A Tłuściak-Deliowska Człowiek‒Niepełnosprawność‒Społeczeństwo, 4 (26), 85-104, 2014 | 7 | 2014 |
Percepcja klimatu szkoły a aprobata przemocy i uprzedzenia etniczne wśród nastolatków A Tłuściak-Deliowska Unpublished doctoral dissertation, Warszawa: Akademia Pedagogiki Specjalnej …, 2012 | 7 | 2012 |
Using technology to prevent peer (Cyber) bullying and antisocial behavior TD Aleksandra International Journal of Pedagogy, Innovation and New Technologies, 32-43, 2018 | 6 | 2018 |
Edukacja domowa jako alternatywna forma realizacji obowiązku szkolnego. Stan polskich badań i perspektywy badawcze A Tłuściak-Deliowska, M Krawiec Przegląd Pedagogiczny, 191-202, 2020 | 5 | 2020 |
Retrospektywne spojrzenie na przemoc rówieśniczą w szkole A Tłuściak-Deliowska Kultura i Edukacja, 11-32, 2016 | 5 | 2016 |
Przekonania normatywne gimnazjalistów dotyczące przemocy rówieśniczej A Tłuściak-Deliowska Szkoła Specjalna 1, 18-29, 2014 | 5* | 2014 |
Problem przemocy znęcania się i wykluczenia rówieśniczego z perspektywy uczniów A Tłuściak-Deliowska Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, 2021 | 4 | 2021 |