Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 1495 | 961 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Współautorzy
- Benjamin HartmannProfessor at School of Business, Economics, and Law ; University of GothenburgZweryfikowany adres z handels.gu.se
- Markus GieslerProfessor of Marketing, York University, Schulich School of BusinessZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
- Christian BluemelhuberProfessor für strategische Organisationskommunikation, The Berlin University of the ArtsZweryfikowany adres z udk-berlin.de
- Andrew N. SmithAssociate Professor of Marketing, Suffolk UniversityZweryfikowany adres z suffolk.edu
- Marlon DalmoroUniversidade Federal do Rio Grande do SulZweryfikowany adres z ufrgs.br
- Daiane ScarabotoProfessor of MarketingZweryfikowany adres z unimelb.edu.au
- Olivier SibaiMarketing Lecturer, BirkbeckZweryfikowany adres z bbk.ac.uk
- Bernardo FigueiredoAssociate Professor in Marketing at the School of Economics, Finance and Marketing - RMIT UniversityZweryfikowany adres z rmit.edu.au
- Marcia Christina FerreiraSenior LecturerZweryfikowany adres z essex.ac.uk
- Aimee Dinnín HuffOregon State UniversityZweryfikowany adres z oregonstate.edu
- Marc HerzK'UPZweryfikowany adres z zweiherz.com
- Ela VeresiuAssociate Professor of Marketing, Schulich School of Business, York UniversityZweryfikowany adres z schulich.yorku.ca
Obserwuj
Katja H. Brunk
Professor of Marketing, Europa-Universität Viadrina, Germany
Zweryfikowany adres z europa-uni.de