Obserwuj
Joanna Iwko
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Stakeholder Management—One of the Clues of Sustainable Project Management—As an Underestimated Factor of Project Success in Small Construction Companies
A Klaus-Rosińska, J Iwko
Sustainability 13 (17), 9877, 2021
252021
Dobre praktyki biznesowe na polskim rynku usług ubezpieczeniowych jako efekt realizacji idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
J Iwko
Rozprawy Ubezpieczeniowe, 72-94, 2013
112013
Kodeksy deontologiczne na polskim rynku ubezpieczeniowym
J Iwko
Rozprawy Ubezpieczeniowe, 91-106, 2010
82010
The aspects of corporate social responsibility in the job candidates’ recruitment and selection processes in a Teal Organization
AM Pisarska, J Iwko
Sustainability 13 (23), 13175, 2021
72021
Human resources management in a teal organization based on the example of Brewa cc in Kalisz
AM Pisarska, J Iwko
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (6), 79-86, 2019
72019
Realizacja funkcji personalnej w organizacji turkusowej
J Iwko, A Pisarska
Problemy Jakości 51 (4), 2--10, 2019
72019
Świadomość ubezpieczeniowa indywidualnych klientów zakładów ubezpieczeń z terenu województwa dolnośląskiego na tle badań ankietowych
J Iwko, J Iwko
Rozprawy ubezpieczeniowe, 89-114, 2015
42015
Koszty jakości a wartość konsumencka usług ubezpieczeniowych
J Iwko
Wiadomości Ubezpieczeniowe, 81-95, 2013
42013
Research in the field of project maturity in construction companies
A Klaus-Rosińska, J Iwko
Journal of Decision Systems 29 (sup1), 361-374, 2020
32020
Draft of Project Team Quality Model in Traditional Project Management
J Betta, J Iwko
Fourth International Conference on Economic and Business Management (FEBM …, 2019
32019
Badanie poziomu kultury bezpieczeństwa w wybranym przedsiębiorstwie
J Iwko, J Iwko
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 149-166, 2018
22018
Znaczenie kształtowania kultury bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie
J Iwko
Zeszyty Naukowe. Organizacja i Zarządzanie/Politechnika Śląska, 2018
22018
Jakość usług ubezpieczeniowych
J Iwko
Problemy Jakości, 35-38, 2007
22007
Quality of Project Team in Traditional Project Management Using Fuzzy Numbers
J Betta, J Iwko
dynamics 8, 16, 2019
12019
Zarządzanie kadrami w organizacji turkusowej na przykładzie firmy Brewa sc w Kaliszu
AM Pisarska, J Iwko
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 52 (6), 2018
12018
Gwarancją konkurencyjności i wierności klientów jest jakość usług
J Iwko
Wiadomości Ubezpieczeniowe, 77-82, 2001
12001
Dostosowanie polskiego systemu ubezpieczeń komunikacyjnych do wymagań Unii Europejskiej
J Iwko
Wiadomości Ubezpieczeniowe, 29-34, 2001
12001
METRICS BASED PROJECT TIME MANAGEMENT–APPLICATION OF LINEAR PROGRAMMING.
J Iwko, D Kuchta, O Yakivets
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2023
2023
Success of research projects. Prediction and assessment from the point of view of project stakeholders thereby taking into account a sustainability approach
A Klaus-Rosińska, J Iwko
Operations Research and Decisions 33 (4), 97-118, 2023
2023
Corporate Health and Safety Performance Index as a Measure of the Level of Occupational Health and Safety Management in the Company Based on the ISO 45001 Standard
J Iwko, A Pisarska, J Iwko, M Kochanek
Rational Decisions in Organisations, 65-85, 2022
2022
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20