Follow
Magda Stachowiak-Krzyżan
Title
Cited by
Cited by
Year
Wykorzystanie mediów społecznościowych przez młodych konsumentów w procesach zakupowych
M Stachowiak-Krzyżan
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 83-108, 2019
112019
Behaviors of young consumers in a virtual environment on the example of the fashion industry
M Stachowiak-Krzyżan, M Ankiel
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 53 (1), 89-97, 2019
72019
Involvement of Generation Z in the Communication Activities of Clothing Brands in Social Media—The Case of Poland
M Stachowiak-Krzyżan
Marketing of Scientific and Research Organizations 41 (3), 115-136, 2021
62021
The use of social media by young consumers in purchasing processes
M Stachowiak-Krzyżan
Marketing of Scientific and Research Organizations 31 (1), 84-108, 2019
62019
Media społecznościowe jako źródło informacji o uczelniach wyższych wśród kandydatów na studia
M Stachowiak-Krzyżan
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 65-88, 2019
62019
Rola blogów w podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących produktów odzieżowych
M Stachowiak
Handel Wewnętrzny 5 (370), 336-346, 2017
42017
Social media as a source of information about universities among candidates for studies
M Stachowiak-Krzyżan
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 65-88, 2019
22019
Nowoczesne instrumenty promocji w działaniach komunikacyjnych marek odzieżowych
M Stachowiak-Krzyżan
Gospodarka, Technologia, Społeczeństwo, 331-341, 2018
22018
Działania komunikacyjne marek luksusowych w mediach społecznościowych a zachowania konsumentów
MS M. Ankiel
Handel Wewnętrzny 3 (362), 5-15, 2016
22016
Trendy rozwojowe na rynku usług medycyny estetycznej
MSK A. Gogołek
Nauka, badania i doniesienia naukowe 2019 : Nauki przyrodnicze i medyczne …, 2019
12019
Postawy konsumentów wobec działań z zakresu marketingu społecznościowego marek odzieżowych w mediach społecznościowych
M Ankiel, M Stachowiak
Marketing i Rynek, 14-24, 2015
12015
Determinants of participation in collaborative fashion consumption – provider perspectives
S Michalak, P Bartkowiak, M Ankiel, T Olejniczak, M Stachowiak-Krzyżan
Scientific Papers of Silesian University of Technology – Organization and …, 2022
2022
Motives for the Usage of Collaborative Fashion Consumption Online Platforms
S Michalak, P Bartkowiak, M Ankiel, T Olejniczak, M Stachowiak-Krzyżan
Marketing of Scientific and Research Organizations 44 (2), 41-66, 2022
2022
Hiding and Disliking Fashion Brands Posts or Page in Social Media Among Generation Z – Case of Poland
M Stachowiak-Krzyżan
Sustainable Economic Development and Advancing Education Excellence in the …, 2020
2020
Determinants of the development of the aesthetic medicine market
M Stachowiak-Krzyżan, A Gogołek
Działania marketingowe organizacji, 215-224, 2020
2020
Consumers' needs as the basis for market development of aesthetic medicine services
M Stachowiak-Krzyżan, A Gogołek
Zachowania konsumentów. Wybrane problemy, 131-140, 2020
2020
Integrated marketing communication on the market of aesthetic medicine services on the example of the Aesthetic Medicine Clinic dr Sebastian Kuczyński
AG M. Stachowiak-Krzyżan
Current Trends in Quality Science, Product Management - Quality, Safety and …, 2019
2019
Znaczenie social commerce w procesie decyzyjnym osób pokolenia Z
M Stachowiak-Krzyżan
Nauka, Badania i Doniesienia Naukowe 2018. Nauki humanistyczne i społeczne …, 2018
2018
Zachowania konsumentów na rynku luksusowej odzieży i akcesoriów
M Stachowiak
Handel Wewnętrzny 366 (1), 340-353, 2017
2017
Możliwości wykorzystania marketingu mobilnego w branży modowej
MS M. Ankiel
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 67 (2), 85-93, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20