Obserwuj
ANNA KIENIG
ANNA KIENIG
doktor psychologii, Uniwersytet w Białymstoku
Zweryfikowany adres z uwb.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The importance of social adjustment for future success
A Kienig
Transition in the Early Years: Debating Continuity and Progression for …, 2002
932002
International perspectives on transition to school
K Margetts, A Kienig
Reconceptualising beliefs, policy and practice. Abingdon: Routledge, 2013
562013
Children's transition from kindergarten to primary school
A Kienig
International Perspectives on Transition to School, 22-32, 2013
192013
A conceptual framework for transition
K Margetts, A Kienig
International Perspectives on Transition to School, 3-10, 2013
172013
Adjustment to new settings in the early years: how to help children with this transition
A Kienig
9th European Conference on Quality in Early Childhood Education, Helsinki, 1999
141999
Nowa perspektywa praktycznego kształcenia nauczycieli
A Kienig, A Suplicka
Pedagogika Szkoły Wyższej, 133-143, 2018
92018
Developmental Disharmonies and Pre‐school Setting Adaptation of Children
A Kienig
International Journal of Early Years Education 6 (2), 143-153, 1998
71998
Transition to School from the Perspective of the Girls’ and Boys’ Parents
A Kienig
Families and transition to school, 163-173, 2017
62017
Beliefs, policy and practice: Challenges
A Kienig, K Margetts
International Perspectives on Transition to School, 149-154, 2013
62013
Uczenie się przez praktykę-nowe rozwiązania w kształceniu nauczycieli
A Kienig, A Suplicka
Wydawnictwo i Drukarnia Libra sc, 2015
32015
Adaptacja dzieci do przedszkola
A Kienig
Test 1, 8-18, 1997
31997
Modern Technology as the New Context of Child Development: Opportunities and Threats
A Kienig
Rocznik Teologii Katolickiej 16 (2), 161-176, 2017
22017
Kompetencje społeczne i obywatelskie
A Kienig
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, 2013
22013
Początek nauki w szkole – przejście rozwojowe i edukacyjne
A Kienig
Edukacja 3, 89-95, 2009
22009
Edukacja inkluzyjna w wychowaniu fizycznym
A Kienig
Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2018
12018
Poziom kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci 6-letnich z grupy przedszkolnej, oddziału przedszkolnego i klasy I szkoły podstawowej
A Kienig
ISSUES IN EARLY EDUCATION, 86, 2012
12012
Przebieg kariery sportowej zawodnika kyokushin karate Piotra Sawickiego
M Jurowczyk, A Kienig
Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2019
2019
Wychowanie fizyczne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przegląd badań
A Kienig
Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2018
2018
Gotowość szkolna a przejście edukacyjne do szkoły. Konceptualizacja i implikacje praktyczne
A Kienig
kluczowe, 64, 2015
2015
Early Childhood – Only Rights or Also Responsibilities?
A Kienig
Social Contexts of Child Development, 62-76, 2013
2013
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20