The importance of social adjustment for future success A Kienig Transition in the Early Years: Debating Continuity and Progression for …, 2002 | 93 | 2002 |
International perspectives on transition to school K Margetts, A Kienig Reconceptualising beliefs, policy and practice. Abingdon: Routledge, 2013 | 56 | 2013 |
Children's transition from kindergarten to primary school A Kienig International Perspectives on Transition to School, 22-32, 2013 | 19 | 2013 |
A conceptual framework for transition K Margetts, A Kienig International Perspectives on Transition to School, 3-10, 2013 | 17 | 2013 |
Adjustment to new settings in the early years: how to help children with this transition A Kienig 9th European Conference on Quality in Early Childhood Education, Helsinki, 1999 | 14 | 1999 |
Nowa perspektywa praktycznego kształcenia nauczycieli A Kienig, A Suplicka Pedagogika Szkoły Wyższej, 133-143, 2018 | 9 | 2018 |
Developmental Disharmonies and Pre‐school Setting Adaptation of Children A Kienig International Journal of Early Years Education 6 (2), 143-153, 1998 | 7 | 1998 |
Transition to School from the Perspective of the Girls’ and Boys’ Parents A Kienig Families and transition to school, 163-173, 2017 | 6 | 2017 |
Beliefs, policy and practice: Challenges A Kienig, K Margetts International Perspectives on Transition to School, 149-154, 2013 | 6 | 2013 |
Uczenie się przez praktykę-nowe rozwiązania w kształceniu nauczycieli A Kienig, A Suplicka Wydawnictwo i Drukarnia Libra sc, 2015 | 3 | 2015 |
Adaptacja dzieci do przedszkola A Kienig Test 1, 8-18, 1997 | 3 | 1997 |
Modern Technology as the New Context of Child Development: Opportunities and Threats A Kienig Rocznik Teologii Katolickiej 16 (2), 161-176, 2017 | 2 | 2017 |
Kompetencje społeczne i obywatelskie A Kienig Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej, 2013 | 2 | 2013 |
Początek nauki w szkole – przejście rozwojowe i edukacyjne A Kienig Edukacja 3, 89-95, 2009 | 2 | 2009 |
Edukacja inkluzyjna w wychowaniu fizycznym A Kienig Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2018 | 1 | 2018 |
Poziom kompetencji społecznych i emocjonalnych dzieci 6-letnich z grupy przedszkolnej, oddziału przedszkolnego i klasy I szkoły podstawowej A Kienig ISSUES IN EARLY EDUCATION, 86, 2012 | 1 | 2012 |
Przebieg kariery sportowej zawodnika kyokushin karate Piotra Sawickiego M Jurowczyk, A Kienig Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2019 | | 2019 |
Wychowanie fizyczne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Przegląd badań A Kienig Wyższa Szkoła Wychowania Fizycznego i Turystyki w Białymstoku, 2018 | | 2018 |
Gotowość szkolna a przejście edukacyjne do szkoły. Konceptualizacja i implikacje praktyczne A Kienig kluczowe, 64, 2015 | | 2015 |
Early Childhood – Only Rights or Also Responsibilities? A Kienig Social Contexts of Child Development, 62-76, 2013 | | 2013 |