Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 3032 | 1542 |
h-indeks | 20 | 20 |
i10-indeks | 27 | 25 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko25 artykułów
2 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Daniel AnsariProfessor, Department of Psychology & Faculty of Education, University of Western OntarioZweryfikowany adres z uwo.ca
- Eric D. WilkeyVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Benjamin N ConradVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Courtney PollackZweryfikowany adres z post.harvard.edu
- Michele MazzoccoUniversity of MinnesotaZweryfikowany adres z umn.edu
- Laurie CuttingVanderbilt UniversityZweryfikowany adres z vanderbilt.edu
- Pekka RäsänenTurku Research Institute for Learning Analytics TRILA, University of TurkuZweryfikowany adres z utu.fi
- Ian M LyonsGeorgetown UniversityZweryfikowany adres z georgetown.edu
- Christian BattistaPostdoctoral Fellow, Stanford UniversityZweryfikowany adres z stanford.edu
- Stephanie BugdenPsychology, University of WinnipegZweryfikowany adres z uwinnipeg.ca
- Anna A MatejkoDurham UniversityZweryfikowany adres z durham.ac.uk
- Rebecca MerkleyCarleton UniversityZweryfikowany adres z carleton.ca
- jenny crinionUCLZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- Professor Andrea MechelliInstitute of Psychiatry, Psychology & NeuroscienceZweryfikowany adres z kcl.ac.uk
- Lucia van EimerenUniversity of ExeterZweryfikowany adres z exeter.ac.uk
- Teresa IuculanoAssociate Research ProfessorZweryfikowany adres z u-paris.fr
- Stephan E. VogelUniversity of GrazZweryfikowany adres z uni-graz.at