Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 6075 | 3083 |
h-indeks | 22 | 20 |
i10-indeks | 25 | 24 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityZweryfikowany adres z danariely.com
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolZweryfikowany adres z esade.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Kristin DiehlUSCZweryfikowany adres z usc.edu
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu
- On AmirProfessor of Marketing, UC San Diego, Rady School of ManagementZweryfikowany adres z ucsd.edu
Obserwuj