Obserwuj
Monika Frania
Monika Frania
dr, Uniwersytet Śląski, University of Silesia in Katowice
Zweryfikowany adres z us.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Nowe media, technologie i trendy w edukacji. W kierunku mobilności i kształcenia hybrydowego
M Frania
Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2017
282017
Digital competences of pre-service teachers in Italy and Poland
Ł Tomczyk, L Fedeli, A Włoch, P Limone, M Frania, P Guarini, M Szyszka, ...
Technology, Knowledge and Learning 28 (2), 651-681, 2023
182023
New educational Trends Connected with the development of Media and Innovative Technologies–A Few reflections on the Future Perspectives on Learning and Teaching
M Frania
Journal of Educational and Social Research 4 (4), 232, 2014
182014
Edukacja medialna a reklama
M Frania
Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego, 2013
112013
Interpersonal Competences and Attitude to Online Collaborative Learning (OCL) among Future Pedagogues and Educators—A Polish and Portuguese Perspective
M Frania, FLS Correia
Education Sciences 12 (1), 23, 2022
92022
Selected aspects of media literacy and new technologies in education as a challenge of Polish reality
M Frania
Perspectives of Innovations, Economics and Business, PIEB 14 (2), 109-112, 2014
92014
The potential of multimedia presentations as the educational tools-Polish examples in higher education
A Brosch, M Frania
Information and communication technology in education, 28-34, 2014
42014
Edukacja medialna a reklama. Studia teoretyczne i analizy empiryczne w kontekście środowiska szkolnego
M Frania
Katowice, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013
42013
Selected Aspects of the Family Environment of Creative People as Exemplified by Research Conducted among Academic Youth
M Frania
The New Educational Review 1, 97-106, 2010
42010
Educational E-escape Room as an Educational Method of Media Literacy Training for Future Teachers During the COVID-19 Pandemic
M Frania
Media Education (Mediaobrazovanie) 17 (3), 452-459, 2021
32021
Self-assessment of Attitudes Towards Media and the Knowledge of Safety in Cyberspace of Future Pedagogues and Teachers in Croatia and Poland
M Frania
The New Educational Review 50 (4), 227-238, 2017
32017
Znaczenie szkolnej edukacji medialnej w kontekście rozwoju społeczeństwa opartego na wiedzy
M FRANIA
Chowanna 2, 301-312, 2012
32012
Wybrane dylematy współczesnej edukacji w kontekście „zmediatyzowanej rzeczywistości”
M Frania
Colloquium 4 (3), 81-94, 2012
32012
Let’s Open the Locker of Creativity - How the Traditional Educational Escape Room Changed into a Virtual Puzzle Game During the COVID-19 Pandemic
M Frania
International Conference on New Media Pedagogy, 102-114, 2022
22022
Obecność narzędzi medialnych w kształceniu pedagogów i nauczycieli w Polsce i Chorwacji–zarys diagnostyczno-porównawczy
M FRANIA
tom XXV 25, 297-311, 2016
22016
Pedagogiczne wyzwania wobec zmiany społecznej
B Ecler-Nocoń, M Frania, M Kitlińska-Król
Katowice, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2013
22013
From Facebook Toward the Metaverse–How the Future Educators Build Interpersonal Relationships Using Social Media
M Frania, FL de Sousa Correia, AMF Freitas Kot Kotecki, I Batarelo Kokić
The New Educational Review 69, 13-26, 2022
12022
Evaluation of the Quality of the Educational Software From the Perspective of Experiences of Italian and Polish Pre-Service Teachers
Ł Tomczyk, L Fedeli, A Włoch, P Limone, M Frania, P Guarini, M Szyszka, ...
30th International Conference on Computers in Education Conference …, 2022
12022
Selected aspects of the use of e-books in education in the opinions of future Croatian educators
M Frania
Edukacja 145 (2), 88-100, 2018
12018
The potential of the media and new technologies in pedagogical-educational work in the opinion of croatian and Polish students
M Frania
General and Professional Education 2017 (1), 20-26, 2017
12017
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20