Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 12654 | 5490 |
h-indeks | 47 | 32 |
i10-indeks | 75 | 56 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Isabelle SzmiginProfessor of Marketing, University of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Morven G McEachernUniversity of ChesterZweryfikowany adres z chester.ac.uk
- Dr. Carmela BosangitCardiff UniversityZweryfikowany adres z cardiff.ac.uk
- Karolos A. PapadasAssociate Professor of Marketing, University of YorkZweryfikowany adres z york.ac.uk
- Sheena LeekUniversity of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Joanne DuberleyUniversity of BirminghamZweryfikowany adres z bham.ac.uk
- Jordon LazellLecturer in MarketingZweryfikowany adres z essex.ac.uk
- gerard hastingsprofessor of social marketing, stirling and the Open universityZweryfikowany adres z stir.ac.uk
- Professor Ross GordonUniversity of Technology SydneyZweryfikowany adres z uts.edu.au
- Sally DibbCoventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Joan BuckleyUniversity College CorkZweryfikowany adres z ucc.ie
- Patrick De PelsmackerUniversity of AntwerpZweryfikowany adres z uantwerpen.be
- Carlos FerreiraAssistant Professor, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Jennifer FerreiraResearch Fellow, Centre for Business in Society, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Eva KipnisProfessor in Marketing, University of BradfordZweryfikowany adres z bradford.ac.uk
- Gaye BebekHenley Business School, University of ReadingZweryfikowany adres z henley.ac.uk
- Aurelie BröckerhoffCentre for Trust, Peace and Social Relations, Coventry UniversityZweryfikowany adres z coventry.ac.uk
- Carlos E. L. FerreiraAssociated Professor Fluminense Federal UniversityZweryfikowany adres z id.uff.br
Obserwuj
Marylyn Carrigan
Professor of Marketing and Sustainability, Edinburgh Business School, Heriot Watt University
Zweryfikowany adres z hw.ac.uk