Obserwuj
Agata Trębacz-Ritter
Agata Trębacz-Ritter
PhD Student, Faculty of Educational Studies, Adam Mickiewicz University in Poznan (Poland)
Zweryfikowany adres z amu.edu.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Współnauczanie i jego znaczenie dla procesu edukacji. Przegląd badań
G Szumski, J Smogorzewska, Z Narkun, A Trębacz-Ritter
Niepełnosprawność-Dyskursy Pedagogiki Specjalnej, 76-97, 2021
52021
Articulation disorders of the sigmatism type and the level of self-esteem of students completing the stage of early school education. Own research conducted in the Greater …
A Trębacz
Interdisciplinary Context of Special Pedagogy 30 (1), 187-222, 2020
22020
Przetrwałe zaburzenia wymowy a integracja szkolna i osiągnięcia szkolne uczniów kończących etap edukacji wczesnoszkolnej
A Trębacz-Ritter
2023
Applying ICF’s categories to the functional diagnosis of children with developmental challenges in speech or language. Polish adaptation of the SPAA-C questionnaires
A Trębacz-Ritter
Studies on the Theory of Education 13 (3 (40)), 251-267, 2022
2022
Co-teaching and its importance for educational process. Review of research
G Szumski, J Smogorzewska, Z Narkun, A Trębacz-Ritter
Disability. Discourses of special education 5 (44), 76-97, 2022
2022
Współnauczanie w praktyce: poradnik metodyczny dla nauczycieli i nauczycieli współorganizujących kształcenie w oddziałach ogólnodostępnych integracyjnych
Z Narkun-Jakubińska, J Smogorzewska, A Trębacz-Ritter, A Wołowicz, ...
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, 2022
2022
Klasyfikacja ICF jako tło dla diagnozy funkcjonalnej uczniów z wyzwaniami rozwojowymi w obszarze mowy i języka. Polska adaptacja kwestionariuszy SPAA-C
A Trębacz-Ritter
Studia z Teorii Wychowania 13 (3 (40)), 251-267, 2022
2022
Sprawozdanie z Międzynarodowej Letniej Szkoły” International Summer School: Scientific excellence–origins, research, results” 26-30 października 2020 roku (online)
A Trębacz
Studia Edukacyjne, 347-351, 2020
2020
Nowy paradygmat postępowania diagnostycznego w zaburzeniach dźwiękowych realizacji fonemów o etiologii obwodowej
A Trębacz
Młodzi naukowcy na uniwersytecie - pomiędzy teoria a praktyką edukacyjną …, 2020
2020
Knowledge of the Poznan region citizens about speech therapy profession
A Trębacz
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 197–221-197–221, 2019
2019
Recenzja książki pod redakcją Justyny Wojciechowskiej i Beaty Kazek „Zmysły w komunikacji. Mowa i jej uwarunkowania”
A Trębacz, K Mańkowska
Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej, 357-361, 2018
2018
Współnauczanie w praktyce
Z Narkun-Jakubińska, J Smogorzewska, A Trębacz-Ritter, A Wołowicz, ...
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–12