Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 198 | 174 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 5 | 5 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko2 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Ron N. Bar (formerly Ron N. Borkovsky)unaffiliated for research purposesZweryfikowany adres z u.northwestern.edu
- Sridhar MoorthyManny Rotman Professor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Yufeng HuangUniversity of Rochester Simon Business SchoolZweryfikowany adres z simon.rochester.edu
- Nan LiAssistant Professor of Marketing, Tongji UniversityZweryfikowany adres z tongji.edu.cn
- Claire TsaiProfessor of Marketing, University of TorontoZweryfikowany adres z rotman.utoronto.ca
- Nicole RobitailleQueen's UniversityZweryfikowany adres z queensu.ca
- Nina MažarProfessor, Boston University, Questrom School of BusinessZweryfikowany adres z bu.edu
- Catherine TuckerSloan Distinguished Professor of Management, MITZweryfikowany adres z mit.edu
- Jeanine Miklos-ThalFred H. Gowen Professor of Economics and Management, University of RochesterZweryfikowany adres z Simon.Rochester.edu
- Mitchell J. LovettProfessor of Marketing, University of Rochester, Simon School of BusinessZweryfikowany adres z simon.rochester.edu
- Jingcun CaoAssistant Professor of Marketing, Faculty of Business and Economics, The University of Hong KongZweryfikowany adres z hku.hk