Obserwuj
Ewa Markiewicz
Ewa Markiewicz
dr ekonomii, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Katedra Turystyki
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Przedsiębiorstwo turystyczne: ujęcie statyczne i dynamiczne: praca zbiorowa
G Gołembski
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2007
532007
Konsumpcja kolaboratywna w obszarze turystyki. Próba prezentacji stanu zjawiska na rynku polskim
T Skalska, E Markiewicz, M Pędzierski
Folia Turistica 41, 165-190, 2016
202016
Slow tourism–idea, uwarunkowania i perspektywy rozwoju
A Niezgoda, E Markiewicz
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 82-90, 2014
142014
W poszukiwaniu autentyzmu doświadczeń turysty
E Markiewicz
Rola konsumpcji kolaboratywnej w kreowaniu autentycznych doświadczeń na …, 2015
132015
Wpływ globalizacji i społeczeństwa informacyjnego na zachowania konsumentów na rynku turystycznym
A Niezgoda, E Markiewicz
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Turystyki …, 2014
102014
Trendy w popycie turystycznym jako determinanty współkonsumpcji na rynku turystycznym
E Markiewicz
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Handlu i Usług (WSHiU) w Poznaniu, 77-90, 2013
92013
Turystyka biznesowa a turystyka zrównoważona–przykład hotelu w aglomeracji
A Niezgoda, E Markiewicz
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu 63 (6), 226-240, 2015
82015
Rola społeczności wirtualnej w kształtowaniu produktu na rynku turystycznym
E Markiewicz
Folia Turistica/Akademia Wychowania Fizycznego im. B. Czecha w Krakowie, 189-203, 2013
82013
Dywergencja zachowań konsumenckich na przykładzie rynku turystycznego
A Niezgoda, E Markiewicz, B Gierczak
Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy, 96-104, 2016
62016
Kształtowanie wizerunku przedsiębiorstwa w Internecie na przykładzie Międzynarodowych Targów Poznańskich
E Markiewicz, M Resiak-Urbanowicz
Studia Oeconomica Posnaniensia 2 (3), 2014
62014
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego
E Markiewicz, A Niezgoda
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2015
52015
Wpływ konsumpcji kolaboratywnej na jakość życia mieszkańców regionów turystycznych
A Niezgoda, E Markiewicz
Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pragmata tes …, 2018
42018
Konsumpcja kolaboratywna jako forma społecznych innowacji na rynku turystycznym
E Markiewicz
Marketing i Rynek 11, 333-344, 2017
32017
Styl życia a świadomość ekologiczna konsumentów na rynku turystycznym-relacje, uwarunkowania i problemy
A Niezgoda, E Markiewicz
Acta Universitatis Wratislaviensis” Ekonomia–Wroclaw Economic Review, 4, 2017
32017
Uwarunkowania kulturowe strategii produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim
E Markiewicz
W kręgu humanistycznej refleksji nad turystyką kulturową. - Poznań, 408-420, 0
3*
Hotel jako wyreżyserowana przestrzeń turystyczna. Rola motywacji i doświadczeń turysty
E Markiewicz, A Niezgoda
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 339-346, 2017
2*2017
Changes in Tourism Supply and Demand Caused by Globalization
EM Agnieszka Niezgoda
Modern World Economy. Micro- and Macroeconomic Issues - Poznań. Zeszyty …, 2012
2*2012
Znaczenie promocji w kształtowaniu wizerunku gmin turystycznych
EM Agnieszka Niezgoda
Marketing przyszłości : trendy, strategie, instrumenty : media w kreowaniu …, 2005
2*2005
Pasażerski transport lotniczy w obliczu procesów globalizacji
E Markiewicz
Zeszyty Naukowe/Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 29-44, 2004
22004
Konsumpcja kolaboratywna w obszarze turystyki–w poszukiwaniu wspólnotowości w dobie globalizacji
E Markiewicz
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne SA, 2018
12018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20