Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 231502 | 47894 |
h-indeks | 158 | 72 |
i10-indeks | 786 | 331 |
0
11000
5500
2750
8250
1986198719881989199019911992199319941995199619971998199920002001200220032004200520062007200820092010201120122013201420152016201720182019202020212022202320246957271064918112012111421137218511964234228543210321838744008468950945294621766876956794379428583870496701050410678104821087310769104611038896169675862576681849
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
3 artykuły
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ellen WinnerDepartment of Psychology, Boston CollegeZweryfikowany adres z bc.edu
- Hiram BrownellProfessor of Psychology, Boston CollegeZweryfikowany adres z bc.edu
- Katie DavisAssociate Professor, University of WashingtonZweryfikowany adres z uw.edu
- David Henry FeldmanTufts UniversityZweryfikowany adres z tufts.edu
- Kimberly M SheridanAssociate Professor of Education, George Mason UniversityZweryfikowany adres z gmu.edu
- Robert SternbergProfessor of Psychology, Cornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
Obserwuj
Howard Gardner
Hobbs Professor of Cognition and Education
Zweryfikowany adres z harvard.edu - Strona główna