Obserwuj
Marek Zieliński
Marek Zieliński
Collegium Da Vinci
Zweryfikowany adres z cdv.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Komunikowanie się w marketingu: praca zbiorowa
H Mruk
Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004
1182004
Kompendium wiedzy o marketingu
B Pilarczyk, H Mruk, E Jerzyk, A Kaniewska-Sęba, M Koczerga, P Kwiatek, ...
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006
1012006
Komunikowanie się w biznesie, Wyd
H Mruk
AM w Poznaniu, Poznań 139, 2002
39*2002
Komunikacja w relacjach business-to-business
P Kwiatek, G Leszczyński, M Zieliński
Advertiva S.C., 2009
222009
Marketing targowy: vademecum wystawcy
H Mruk, AA Kuca
Polska Korporacja Targowa, 2006
212006
Czynniki usieciowienia przedsiębiorstw–ujęcie koncepcyjne
M Ratajczak-Mrozek, M Zieliński
Przegląd Organizacji 11, 32-37, 2013
132013
Overcoming Consumer Resistance to AI in General Health Care
P Gaczek, R Pozharliev, G Leszczyński, M Zieliński
Journal of Interactive Marketing 58 (2-3), 321-338, 2023
122023
Business Model of Science and Technology Parks: Comparison of European Best Practice
A Rogala, M Takemura, M Zieliński
The Bulletin of the Faculty of Commerce Meiji University 1, 15-28, 2014
12*2014
The impact of misaligned business communication on the quality of salesperson – buyer relationships
G Leszczyński, M Zieliński
Poznań University of Economics Review 14, 107-138, 2013
112013
Do sales people trust new customers because of who they are?
P Gaczek, G Leszczynski, M Zielinski
IMP Journal 12 (Issue 3), 498-518, 2018
82018
Siła w relacjach biznesowych
M Zieliński
Zarządzanie relacjami w biznesie. Współczesne wyzwania. 182, 63-73, 2014
82014
Trade fairs–a tool for the spread of innovation
M Chlodnicki, G Leszczyński, M Zieliński
4th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional …, 2011
82011
Food sector as an interactive business world: A framework for research on innovations
M Gazdecki, G Leszczyński, M Zieliński
Energies 14 (11), 3312, 2021
72021
Trust as a Determinant of Business Relationships
M Zieliński, G Leszczyński, M Takemura
The Bulletin of the Faculty of Commerce Meiji University 98, 33-49, 2015
7*2015
Trade Fairs as Source of Knowledge: The Role of Trade Fairs Organizer
G Leszczyński, M Zieliński
27th IMP-conference in Glasgow, Scotland, 2011
72011
The business paradigm: explanation for patterns of business interactions
G Leszczyński, T Mandjak, T Margitay, M Zieliński
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021
62021
The role of trade fairs in European cities development strategies – one pattern or different ways to go?
G Leszczyński, M Zieliński, P Zmyślony
8th International Marketing Trends Conference / red. Françoise CONCHON …, 2009
62009
Obszary zainteresowań i kierunki badań w marketingu business-to-business
G Leszczyński, M Zieliński
Marketing i Rynek 1/2008, 1-10, 2008
62008
Drop and Collect Survey as the Response to Business-to-Business Marketing Resaearch Problems in Poland
G Leszczyński, M Zieliński
15th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central nad …, 2007
62007
Zaufanie w relacjach business-to-business. Perspektywa dynamiczna
M Zieliński
Wydawnictwo UEP, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, 2019
52019
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20