Obserwuj
Pierański Bartłomiej
Pierański Bartłomiej
professor assistant of retailing, Poznan University of Economics and Business
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
The impact of environmental concern on intention to reduce consumption of single-use bottled water
B Borusiak, A Szymkowiak, B Pierański, K Szalonka
Energies 14 (7), 1985, 2021
312021
Green logistics in e-commerce
A Kawa, B Pierański
LogForum 17 (2), 183-192, 2021
252021
Dynamic configuration of same-day delivery in E-commerce
A Kawa, B Pieranski, W Zdrenka
Modern Approaches for Intelligent Information and Database Systems, 305-315, 2018
232018
Household food waste: The meaning of product’s attributes and food-related lifestyle
A Szymkowiak, B Borusiak, B Pierański, P Kotyza, L Smutka
Frontiers in Environmental Science 10, 918485, 2022
212022
Świadomość sieciowa we współpracy gospodarczej przedsiębiorstw w Polsce—wyniki badań
A Kawa, B Pierański
Przegląd Organizacji, 21-27, 2015
192015
Zastosowanie mierników SNA w analizie sieci przedsiębiorstw
K Fuks, A Kawa, B Pierański
Marketing i Rynek, 47-53, 2014
182014
Adaptation of social network analysis to electronic freight exchange
K Fuks, A Kawa, B Pierański
New Trends in Intelligent Information and Database Systems, 151-159, 2015
132015
Automatyzacja personalizacji reklamy internetowej
B Borusiak, B Pierański, R Romanowski, S Strykowski
Marketing i Rynek 3 (22), 2015
122015
Critical factors of shopping centre attractiveness in the opinions of students–the case of Poznan
B Borusiak, B Pierański, M Florek, J Mikołajczyk
Handel Wewnętrzny, 186-202, 2018
102018
Aromachology and customer behavior in retail stores: A systematic review
D Giacalone, B Pierański, B Borusiak
Applied Sciences 11 (13), 6195, 2021
92021
Towards a personalized virtual customer experience
B Pierański, S Strykowski
Advanced Topics in Intelligent Information and Database Systems 9, 185-195, 2017
92017
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments
R Romanowski, M Lewicki, W Ciechomski, E Baron, B Pierański, ...
Managing Economic Innovations– Methods and Instruments, 2019
82019
Perception of in-store assortment exposure
B Borusiak, B Pierański, S Strykowski
Studia Ekonomiczne 334, 108-119, 2017
82017
Możliwości personalizacji oferty w przedsiębiorstwach handlu detalicznego
B Borusiak, B Pierański
Raporty Handel wewnętrzny w Polsce 2015, 372-385, 2010
82010
THE WINE MARKET–AN EMPICRICAL EXAMINATION OF IN-STORE CONSUMER BEHAVIOUR.
B Pierański, B Borusiak, E Horská
Slovak Journal of Food Sciences/Potravinarstvo 11 (1), 2017
72017
Współpraca sieciowa przedsiębiorstw w Polsce–wyniki badań
A Kawa, B Pierański
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły bankowej w Poznaniu 64 (7), 23-34, 2015
72015
Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców
B Pierański
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 2019
62019
The impact of environmental concern on intention to reduce consumption of single-use bottled water. Energies, 14 (7), 1985
B Borusiak, A Szymkowiak, B Pierański, K Szalonka
52021
RELACJE POŚREDNIE WE WSPÓŁPRACY PIONOWEJ PRZEDSIĘBIORSTW W POLSCE—WYNIKI BADAŃ
A Kawa, B Pierański
Przegląd Organizacji, 11-16, 2015
52015
Personalization of Adverisement as a Marketing Innovation
B Borusiak, B Pierański, R Romanowski, S Strykowski
Slovak Scientific Journal Management: Science and Education 3 (1), 2014
52014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20