Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 33520 | 10869 |
h-indeks | 73 | 48 |
i10-indeks | 146 | 116 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko8 artykułów
1 artykuł
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Lynn D. DierkingProfessor of Free-Choice STEM Learning, Oregon State UniversityZweryfikowany adres z science.oregonstate.edu
- Joe HeimlichCOSI Center for Research and EvaluationZweryfikowany adres z osu.edu
- Jan PackerUniversity of QueenslandZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Kirsten EllenbogenPresident and CEO, Great Lakes Science CenterZweryfikowany adres z glsc.org
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceZweryfikowany adres z colorado.edu
- Theano MoussouriLecturer, University College LondonZweryfikowany adres z ucl.ac.uk
- Mark NeedhamProfessor, Oregon State UniversityZweryfikowany adres z oregonstate.edu
- Pierre BenckendorffProfessor, The University of QueenslandZweryfikowany adres z uq.edu.au
- Billy WongProfessor, University of ReadingZweryfikowany adres z reading.ac.uk
- Matthew WengerUniversity of ArizonaZweryfikowany adres z email.arizona.edu
- Bruce LewensteinCornell UniversityZweryfikowany adres z cornell.edu
- Jane LehrEthnic Studies and Women's & Gender Studies, California Polytechnic State UniversityZweryfikowany adres z calpoly.edu
- Dana HollandUniversity of Colorado BoulderZweryfikowany adres z colorado.edu
Obserwuj
john falk
professor of free-choice learning, oregon state university
Zweryfikowany adres z science.oregonstate.edu - Strona główna