łatwe powroty do domu? Funkcjonowanie dzieci i młodzieży powracających z emigracji H Grzymała-Moszczyńska, J Grzymała-Moszczyńska, J Durlik, ... Warszawa: Fundacja Centrum im. prof. Bronisława Geremka, 2015 | 27 | 2015 |
Interference and inhibition in bilingual language comprehension: Evidence from Polish-English interlingual homographs J Durlik, J Szewczyk, M Muszyński, Z Wodniecka PloS one 11 (3), e0151430, 2016 | 19 | 2016 |
When a second language hits a native language. What ERPs (do and do not) tell us about language retrieval difficulty in bilingual language production. Z Wodniecka, J Szewczyk, P Kałamała, P Mandera, J Durlik Neuropsychologia 141, 107390, 2020 | 4 | 2020 |
Kiedy 1+ 1≠ 2, czyli jak dwujęzyczni przyswajają i przetwarzają język (i) Z Wodniecka-Chlipalska, K Mieszkowska, J Durlik-Marcinowska, ... Sopot: Harmonia Universalis, 2018 | 4 | 2018 |
Praca diagnostyczna i terapeutyczna z powracającymi dziećmi i młodzieżą: praktyczne wskazówki dla psychologów J Durlik, J Grzymała-Moszczyńska, P Szydłowska, ... Psychologia Wychowawcza 52 (10), 2016 | 3 | 2016 |
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne w obliczu powrotów dzieci i młodzieży z emigracji H Grzymała-Moszczyńska, J Grzymała-Moszczyńska, J Durlik, ... Psychologia Wychowawcza 52 (66), 172-186, 2016 | 2 | 2016 |
(Nie) równe traktowanie dzieci powracających w polskiej szkole P Szydłowska, J Durlik, J Grzymała-Moszczyńska, ... Edukacja Międzykulturowa 7 (1), 201-224, 2017 | 1 | 2017 |
„Sunny side is up “, but is the cloudy side down? Znaczenie wymiaru wertykalnego w konceptualizacji emocji M Muszyński, J Durlik, M Bukowski Rocznik Kognitywistyczny 7, 2014 | 1 | 2014 |
False friends or real friends? False cognates show advantage in word form learning M Marecka, J Szewczyk, A Otwinowska, J Durlik, M Foryś-Nogala, ... Cognition 206, 104477, 2020 | | 2020 |
Returning Children Migrants–Main Challenges in School Environment P Szydłowska, J Durlik, H Grzymała-Moszczyńska Studia Migracyjne-Przegląd Polonijny 45 (1 (171)), 2019 | | 2019 |
Psychologiczne aspekty pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym P Szydłowska, J Durlik Postscriptum Polonistyczne, 157-169, 2018 | | 2018 |
Rola i znaczenie odmienności kulturowej i językowej w procesie diagnozy: wybrane zagadnienia K Barzykowski, J Durlik-Marcinowska, H Grzymała-Moszczyńska Gdańsk: Harmonia Universalis, 2018 | | 2018 |
METAFORY KONCEPTUALNE OPARTE NA OPOZYCJI „W GÓRĘ–W DÓŁ” W JĘZYKACH POLSKIM I SZWEDZKIM J Durlik KELM (Knowledge, Education, Law, and Management) 16 (4), 46-52, 2016 | | 2016 |
Praca z dziećmi reemigrantów J Durlik-Marcinowska, H Grzymała-Moszczyńska, ... Dyrektor Szkoły, 2016 | | 2016 |
Prawne aspekty edukacji dzieci reemigrantów J Durlik, H Grzymała-Moszczyńska, J Grzymała-Moszczyńska, M Mosur, ... Dyrektor Szkoły, 2016 | | 2016 |
Powroty polskich naukowców: diagnoza sytuacji i rekomendacje J Durlik-Marcinowska, J Grzymała-Moszczyńska, W Kałwak, M Łukowska, ... Warszawa: Akademia Młodych Uczonych, Polska Akademia Nauk, 2015 | | 2015 |
Opinie o mobilności i doświadczenia migracyjne polskich naukowców: badania ankietowe J Durlik-Marcinowska, J Grzymała-Moszczyńska, W Kałwak, K Kasparek, ... Warszawa: Akademia Młodych Uczonych, Polska Akademia Nauk, 2015 | | 2015 |
Powroty polskich naukowców: raport z badań J Durlik-Marcinowska, J Grzymała-Moszczyńska, W Kałwak, M Łukowska, ... Studia Humanistyczne AGH 14 (3), 2015 | | 2015 |
Powroty polskich naukowców: raport z badań J Durlik-Marcinowska, J Grzymała-Moszczyńska, W Kałwak, M Łukowska, ... Studia Humanistyczne AGH 14 (3), 2015 | | 2015 |
Investigating the dynamics of bilingual lexical access: an overview of the background and goals of the ongoing study with Polish learners of English J Durlik, J Szewczyk, Z Wodniecka-Chlipalska Frankfurt am Main, 2014 | | 2014 |