Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2856 | 2049 |
h-indeks | 26 | 20 |
i10-indeks | 34 | 32 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko3 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl
- Bob Fennisprofessor of consumer behavior, university of groningenZweryfikowany adres z rug.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamZweryfikowany adres z vu.nl
- Enny DasRadboud University NijmegenZweryfikowany adres z let.ru.nl
- Ad PruynHoogleraar ConsumentenpsychologieZweryfikowany adres z utwente.nl
- Ed TanUniversity of CopenhagenZweryfikowany adres z uva.nl
- Peter Lewinski, PhDThe University of Chicago Booth School of BusinessZweryfikowany adres z chicagobooth.edu
- Iris van OoijenAssistant ProfessorZweryfikowany adres z bsi.ru.nl
- Eva A. van ReijmersdalAssociate Professor of Persuasive CommunicationZweryfikowany adres z uva.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamZweryfikowany adres z uva.nl