Obserwuj
Urszula Garczarek-B±k
Urszula Garczarek-B±k
Zweryfikowany adres z ue.poznan.pl
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
A comparative analysis of neuromarketing methods for brand purchasing predictions among young adults
U Garczarek-B±k, A Szymkowiak, P Gaczek, A Disterheft
Journal of Brand Management 28, 171-185, 2021
462021
EEG frontal asymmetry predicts product purchase differently for national brands and private labels.
U Garczarek-B±k, A Disterheft
Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics 11 (3), 182, 2018
242018
Gender Differences in E-commerce
A Szymkowiak, U Garczarek-B±k
Handel Wewnętrzny, 250-261, 2018
212018
Użyteczno¶ć badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców
U Garczarek-B±k
Ekonometria, 54-71, 2016
172016
Explicit and implicit factors that determine private labels’ possible purchase: Eyetracking and eeg research
U Garczarek-B±k
International Journal of Management and Economics 54 (1), 36-49, 2018
102018
Przegl±d marek własnych sieci handlowych w Polsce i na ¶wiecie
U Garczarek-B±k
Marketing i Rynek, 2-14, 2016
92016
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments
R Romanowski, M Lewicki, W Ciechomski, E Baron, B Pierański, ...
Bogucki Wydawnictwo Naukowe, Poznań, 2019
42019
An Overview To Neuromarketing Research Methods
U Garczarek-B±k
Managing Economic Innovations–Methods and Instruments 54, 2019
42019
Jawne i utajone postawy młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych
U Garczarek-B±k
32017
Ambivalent attitudes towards social media
A Szymkowiak, U Garczarek-B±k
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, sectio H–Oeconomia 53 (1 …, 2019
22019
Analiza obszarów zainteresowania w oparciu o badania eyetrackingowe na przykładzie produktów marek własnych i producenckich
U Garczarek-B±k, A Disterheft
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, 211-226, 2018
22018
Determinants Influencing Young Polish Consumers’ Purchases of Private Labels Products
U Garczarek-B±k
Handel Wewnętrzny 372 (1), 216-227, 2018
22018
Trends in website development based on the chosen functionalities in qualitative aspect
U Garczarek-B±k
Studia Oeconomica Posnaniensia 4 (10), 164-184, 2016
22016
Czynniki determinuj±ce zachowania zakupowe młodych Polaków w kontek¶cie wybranych działań marketingowych sieci handlowych,„
UA Garczarek-B±k
Rynek Społeczeństwo Kultura, 2015
22015
E-commerce in Social Media
U Garczarek-B±k, A Szymkowiak
Handel Wewnętrzny, 119-128, 2018
12018
Różnice pomiędzy deklaracjami dotycz±cymi zakupu produktów marek własnych sieci handlowych a faktycznymi decyzjami zakupowymi młodych nabywców
U Garczarek-B±k
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego We Wrocławiu, 137-151, 2016
12016
EXPLORING THE IMPACT OF HORIZONTAL COLLECTIVISM ON CREATING SHARED VALUE ACTIONS: A STUDY ON BRAND ATTITUDE, PURCHASE INTENTION, AND SOCIAL CORPORATE ENGAGEMENT.
L JANKOWSKA, U GARCZAREK-BˇK
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2024
2024
UNRAVELING BUSINESS ETHICS: UNETHICAL PRACTICES WITHIN THE CONTEXT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY.
U GARCZAREK-BˇK, K KUBASZEWSKA, J LEMAŃCZYK
Scientific Papers of Silesian University of Technology. Organization …, 2024
2024
Neuro-And Psychophysiological Consumer Research Methods Overview and Research Hints
U Garczarek-B±k, A Disterheft
Przedsiębiorczo¶ć i Zarz±dzanie 20 (6, cz. 2), 2019
2019
Pomiar postaw jawnych i utajonych wobec produktu marki własnej i producenckiej
U Garczarek-B±k
Marketing i Rynek, 26-36, 2018
2018
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie póĽniej.
Prace 1–20