Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 201 | 201 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 6 | 6 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko4 artykuły
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Diego Costa PintoNOVA IMS, Universidade Nova de LisboaZweryfikowany adres z novaims.unl.pt
- Anna S. MattilaPennsylvania State UniversityZweryfikowany adres z psu.edu
- Kevin Kam Fung SoWilliam S. Spears Chair in Business, Spears School of Business, Oklahoma State UniversityZweryfikowany adres z okstate.edu
- Giampaolo VigliaUniversity of Portsmouth, UnivdaZweryfikowany adres z port.ac.uk
- Paulo RitaFull Professor of Marketing at NOVA IMS, Universidade Nova de LisboaZweryfikowany adres z novaims.unl.pt
- Frederico Cruz-JesusNOVA IMS, Universidade Nova de LisboaZweryfikowany adres z novaims.unl.pt
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceZweryfikowany adres z audencia.com
- Mauro CastelliNOVA IMS, Universidade Nova de LisboaZweryfikowany adres z novaims.unl.pt
- Leonardo VanneschiNOVA IMS, Universidade Nova de LisboaZweryfikowany adres z isegi.unl.pt
- Davide MontaliResearcher NOVA IMSZweryfikowany adres z novaims.unl.pt