Obserwuj
Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Katarzyna Orfin-Tomaszewska
Assoc. Prof., PhD, Stanislaw Staszic State University of Applied Sciences in Pila
Zweryfikowany adres z ans.pila.pl - Strona główna
Tytuł
Cytowane przez
Cytowane przez
Rok
Marketing w turystyce i rekreacji
A. Panasiuk (red.), współautorzy m.in: Katarzyna Orfin
Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013
67*2013
Obsługa uczestników turystyki i rekreacji. Wybrane aspekty
M Beata(red.), O Katarzyna
Książka, 13-17, 20-22, 186-189, 308-311, 2015
20*2015
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego
K Orfin, M Sidorkiewicz, A Wolna-Samulak
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów …, 2012
92012
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
K Orfin - Tomaszewska
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2016
72016
Zastosowanie e-promocji na rynku uzdrowisk,[w:] Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza, red
K Orfin, A Sawińska, M Sidorkiewicz
A. Szromek, Proksenia, Kraków, 2012
62012
Sustainability in the hospitality industry in the shadow of the COVID-19 pandemic: a case study of the hospitality industry in Poland
P Dahlke, K Orfin-Tomaszewska, P Sosnowski
E3S Web of Conferences 307, 08002 (2021), International Interdisciplinary …, 2021
52021
ZASTOSOWANIE E-PROMOCJI NA RYNKU UZDROWISK
K Orfin, M Sidorkiewicz, A Sawińska
"Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza" red. A. Szromek,, 89-106, 2012
4*2012
Assessment of the impact of the COVID-19 pandemic on the hospitality industry in Poland. Theoretical and empirical approach
P Dahlke, K Orfin-Tomaszewska, P Sosnowski
Conference Proceedings Determinants Of Regional Development, 541-557, 2021
32021
Model of Regional Tourism Competitiveness: Fuzzy Multiple-Criteria Approach (FDM-FAHP-PROMETHE II Framework)
A Stecyk, M Sidorkiewicz, K Orfin-Tomaszewska
European Research Studies Journal 24 (Issue 3), 638-662, 2021
32021
Instrumenty marketingu-mix w kształtowaniu wizerunku obiektu hotelarskiego. Rozważania teoretyczno-analityczne
K Orfin-Tomaszewska, M Sidorkiewicz
Przedsiębiorczość i Zarządzanie, XX, 2, I, 263-275, 2019
32019
Rola wizerunku krajowego produktu turystycznego w kreowaniu ruchu turystycznego. Studium przypadku na przykładzie Polski i Łotwy
K Orfin, M Sidorkiewicz
Ekonomiczne Problemy Turystyki 35, 301-311, 2016
32016
Kreowanie wizerunku turystycznego za pomocą internetu na przykładzie wybranych miast Polski
K Orfin
Marketing i Zarządzanie, 325-334, 2012
32012
The impact of the COVID-19 pandemic on marketing mix concepts used by hotel facilities. Theoretical and analytical considerations
M Sidorkiewicz, K Orfin-Tomaszewska
Studia Periegetica 39 (https://studia-periegetica.com/resources), 73-94, 2022
22022
Human Resource Management in Chain Hotels on the Example of the Radisson Blu Hotel in Szczecin
TKA Orfin K., Sidorkiewicz M.
ECONOMIC PROBLEMS OF TOURISM vol. 3 (31), SCIENTIFIC JOURNAL NO. 876 …, 2015
2*2015
ZNACZENIE PLATFORM ZAKUPOWYCH W KREOWANIU POPYTU NA USŁUGI HOTELARSKIE
K Orfin, M Sidorkiewicz
Uniwersytet Szczeciński Zeszyty Naukowe nr 698, Ekonomiczne Problemy Usług …, 2012
22012
Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego: wczoraj-dziś-jutro
W Downar, K Orfin-Tomaszewska, M Dąbrowska, J Klimek, K Łobacz, ...
PPH ZAPOL Dmochowski, Sobczyk Sp. J., 2011
22011
Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships'Races w Szczecinie,
K Orfin
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, nr 596 Ekonomiczne Problemy …, 2010
22010
Shaping the image of a hotel facility in the context of sustainable development
K Orfin-Tomaszewska, S Marta
Proceedings of the 2018 VII International Scientific Conference Determinants …, 2018
12018
Polityka promocji jednostki samorządu terytorialnego w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego (na przykładzie gmin województwa zachodniopomorskiego)
K Orfin
Rozprawy Naukowe Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, 129-135, 2015
12015
Creating the image of tourist destination on events example. Case study-The Tall Ships' Races 2007 and 2013 in Szczecin.
K Orfin
12014
Nie można teraz wykonać tej operacji. Spróbuj ponownie później.
Prace 1–20