Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2977 | 2418 |
h-indeks | 19 | 18 |
i10-indeks | 25 | 22 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko6 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityZweryfikowany adres z cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityZweryfikowany adres z yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityZweryfikowany adres z stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerZweryfikowany adres z cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolZweryfikowany adres z anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityZweryfikowany adres z sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryZweryfikowany adres z nrl.navy.mil
Obserwuj
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
Zweryfikowany adres z chicagobooth.edu - Strona główna