Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 2881 | 2160 |
h-indeks | 25 | 25 |
i10-indeks | 36 | 34 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Paul BainesProfessor of Political Marketing, University of LeicesterZweryfikowany adres z le.ac.uk
- Carmen ValorICADE; Universidad Pontificia Comillas; Instituto de Investigación TecnológicaZweryfikowany adres z comillas.edu
- Danae ManikaProfessor of Marketing, Brunel Business School, Brunel University LondonZweryfikowany adres z brunel.ac.uk
- Benedetta CrisafulliSenior Lecturer in MarketingZweryfikowany adres z bbk.ac.uk
- Sara RosengrenStockholm School of EconomicsZweryfikowany adres z hhs.se
- ILARIA BAGHIUniversity of Modena and Reggio EmiliaZweryfikowany adres z unimore.it
- Constantine S. KatsikeasArnold Ziff Research Chair in Marketing & International ManagementZweryfikowany adres z lubs.leeds.ac.uk
- Mattia AnesaLecturer in Business Ethics and Critical Thinking, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Amparo MerinoLecturer, Universidad Pontificia ComillasZweryfikowany adres z icade.comillas.edu
- Isabel CarreroAssociate Professor at Universidad Pontificia ComillasZweryfikowany adres z comillas.edu
- Colin HigginsProfessor, Deakin Business School, Deakin UniversityZweryfikowany adres z deakin.edu.au
- Diana Gregory-SmithProfessor of Marketing & Sustainability, Newcastle UniversityZweryfikowany adres z newcastle.ac.uk
- Egon FranckUniversität Zürich, Institut für BetriebswirtschaftslehreZweryfikowany adres z business.uzh.ch
- Leif BrandesProfessor of Business Administration, University of LucerneZweryfikowany adres z unilu.ch