Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 61104 | 19076 |
h-indeks | 91 | 54 |
i10-indeks | 162 | 109 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko1 artykuł
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Ming-Hui HuangNational Taiwan UniversityZweryfikowany adres z ntu.edu.tw
- Katherine LemonProfessor of Marketing, Boston CollegeZweryfikowany adres z bc.edu
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillZweryfikowany adres z unc.edu
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityZweryfikowany adres z stjohns.edu
- Christine MoormanT. Austin Finch, Sr. Professor of Business Administration, Duke UniversityZweryfikowany adres z duke.edu
- Sajeev VarkiAssociate Professor, University of South FloridaZweryfikowany adres z usf.edu
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandZweryfikowany adres z umd.edu
- Claes FornellChairman and Founder, American Customer Satisfaction IndexZweryfikowany adres z umich.edu
- Rebecca W. HamiltonMichael G. and Robin Psaros Chair in Business Administration, Professor of Marketing, GeorgetownZweryfikowany adres z georgetown.edu
- Debora V. ThompsonGeorgetown UniversityZweryfikowany adres z georgetown.edu