Utwórz swój profil
Cytowane przez
Wszystkie | Od 2019 | |
---|---|---|
Cytowania | 197 | 71 |
h-indeks | 8 | 4 |
i10-indeks | 7 | 2 |
Dostęp publiczny
Wyświetl wszystko5 artykułów
0 artykułów
dostępne
niedostępne
Objęte finansowaniem
Współautorzy
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- David AsheResearch Fellow, University of SydneyZweryfikowany adres z uni.sydney.edu.au
- Peter GoodyearThe University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Lucila CarvalhoMassey University (Auckland, New Zealand)Zweryfikowany adres z massey.ac.nz
- Pippa YeomanSenior Lecturer (Learning Spaces), University of Sydney, AustraliaZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Nick KellyQueensland University of TechnologyZweryfikowany adres z qut.edu.au
- Luis P. PrietoRamón y Cajal Research Fellow, Universidad de Valladolid, SpainZweryfikowany adres z uva.es
- Roberto Martinez-MaldonadoAssociate Professor, Monash University, AustraliaZweryfikowany adres z monash.edu
- Beat A. SchwendimannDachverband Lehrerinnen und Lehrer Schweiz (LCH)Zweryfikowany adres z lch.ch
- Amani BellAssociate Professor, University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Scott N. ByrneProfessor of Immunology, The University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Tina HintonThe University of SydneyZweryfikowany adres z sydney.edu.au
- Rangan SrikhantaOne EducationZweryfikowany adres z one-education.org
Obserwuj
Martin Parisio
Educational Developer, UNSW Sydney; PhD Candidate, The University of Sydney
Zweryfikowany adres z sydney.edu.au